ik ben van plan om een abbo te nemen maar wie heeft er een abbo bij t-mobile? (= mijn man abbo en ik de nieuwste ladyphone ) ik wilde weten of het bereik goed is.
Ik heb altijd slecht bereik gehad waar ik woonde toen ik nog t-mobile had. Moest altijd buiten bellen,en das in de winter echt niet leuk haha! Deed toen ook opvallend langer met het beltegoed Toevallig staat achter onze straat al de hele dag een bus van t-mobile. Info bus ofzo.
Hier in Amersfoort zeer slecht bereik. Ik kies de volgende keer voor vodafone. KPN is ook goed maar ik ben in principe tegen de kpn dus vandaar vodafone
Zit al vanaf het begin bji T-Mobile (voorheen BEN) nooit klachten gehad. Ook met betalingen ed. Nu sinds 1 maand over naar HI, had leuke aanbieding gezien, wat heb ik daar spijt van. Wil terug...
Ik heb al jaren t mobile was vroeger idd nog ben en daar ben ik begonnen. Heb overal bereik en loopt perfect met rekeningen enz, kan alles op internet volgen enz Ben er erg tevreden over
Ik heb nu al 4 jaar t-mobile en het bevalt me prima! Iedere maand koop ik 300 minuten in waarvan ik er ong. 200 opmaak, de volgende maand koop ik er dan weer 300 in en krijg er gewoon 300 kadoo iedere maand heb ik dus 600 minuten en krijg ze nooit op
Bel vanaf het allereerste begin al met T-mobile, oftewel toen nog BEN. Nog nooit problemen gehad met bereik, klantenservice, rekeningen o.i.d. Bevalt nog steeds prima!
Ik heb ook al een jaar of 4 T-Mobile maar ben tevreden. Waar we eerst woonden moest ik wel altijd op een speciaal plekje in huis gaan staan wilde ik bereik hebben. Maar nu geen problemen meer. succes
Kan trouwens ook aan je telefoon liggen als je slecht bereik hebt, of aan het gebouw/huis waar je zit. Zo heb ik bij me broer ook nooit bereik.
zowel zakelijk als (2x) prive T-mobile en nooit geen last gehad, mijn man zit door het hele land heen en ik kan hem altijd bereiken tenzij hij natuurlijk in een of andere uithoek zit maar dat ligt dan niet aan T-Mobile danwel aan het feit dat er daar zowieso voor geen enkel telefoniemaatschappij bereik is.... succes
Heb ook T-mobile en ook geen klachten! (overijssel) Op vakantie op de waddeneilanden deed ie het ook nog goed!