Hallo dames, ik heb op mijn verjaardag bladcadeau gekregen... dit houdt in dat ik mn kan abboneren op een tijdschrift... ik krijg dan een bepaald aantal van die tijdschriften en daarna stop het automatisch. erg leuk! maar nu vind ik het zo moeilijk kiezen... wat is nou een leuk tijdschift? ik ben 22 geworden... via deze link kun je zien uit welke tijdschriften ik mag kiezen: BladCadeau SILVER - BladCadeau.nl xx
Wat dacht je van de Flair? Die zag ik in de lijst staan. Die lees ik ook vaak, erg leuk. Cosmopolitan (moet je wel van mode en make up houden dat staat er nl veel in) Viva vind ik ook erg leuk
Beau Monde of Kinderen....beide erg leuk!! Hoewel Kinderen misschien pas echt leuk is als je zelf kinderen hebt. Maar ik vind beide bladen lekker weg lezen.
bedankt voor de reacties... ik maak er even een poll bij voor het gemak, met de tijdschriften die mij wel leuk lijken
Misschien een tijdschrift nemen wat je zelf niet zo gauw zou kopen of op zou abonneren? Ik heb het ook ooit eens kado gehad en heb toen gekozen voor een tuintijdschrift. Dat was ook omdat we tuin wilde gaan veranderen en kon ik mooi ideeën opdoen. De Flair of Viva neem ik toch gauw wel mee met boodschappen doen, dus daarom hiervoor gekozen.
Lastig zou dan voor Flair of Viva gaan (heb op Viva gestemd maar vind Flair dus ook erg leuk) De ene keer koop ik de een dan de ander. Net of er wat leuks instaat. Soms allebei
Grazia is het enige tijdschrift dat ik leuk blijf vinden. Maar wat vind je zelf leuk in een tijdschrift?? Flair en Viva etc vind ik niets voor een 22jarige eigenlijk. Ben net ietsje ouder maar het trekt me niet die tijdschriften.
Ik zou eigenlijk voor de Donald Duck gaan Voor Flair en Viva ben ik waarschijnlijk veel te oud (ben bijna 2x zo oud als jij - en weet dus eigenlijk niet goed wat leuk is voor een 22-jarige). Ga eens bij een Bruna of Ako of Primera bladeren, dan zie je wel wat je het leukst vind.
Viva of Flair Vriendin vind ik ook wel heel leuk maar van 18/25 vond ik Viva en Flair het leukst. En nog steeds vind ik het leuke bladen.
Kijk! Dat is zo´n leuk tijdschrift, heel leerzaam en leest lekker weg. Heerlijk om even de rest van de wereld te vergeten .