Hoeveel uren opvang?

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by wizard, May 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Ik ben eens benieuwd voor hoeveel uur jullie in de week opvang geregeld hebben. En dan bedoel ik creche, kinderopvang, opa's, oma's etc etc.

2. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Nils gaat twee dagen naar kinderopvang. Als hij vier maanden is, ga ik weer drie dagen werken. En mijn vriend neemt één dag voor zijn rekening.

3. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Niet meer mensen die werken of studeren? :(

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime gaat op maandag naar mijn moeder dus zo'n acht uur. Dan dinsdag woensdag en donderdag naar het kdv.
    Gaat prima en ze vindt het erg leuk op het kdv. Vind zelf drie dagen wel een max voor nu want ik merk wel dat ze vooral op donderdag wat moe is als ze thuiskomt.

groetjes Sens

5. manouk

manouk Actief lid

Apr 26, 2006
    291
    0
    0
    Estelle gaat 1 dag naar mijn moeder en 1 dag naar een oppas. Ik breng estel niet naar een kdv omdat ik nog studeer en ik dus veel vakantie heb. Ook heb ik vaak te maken met onverwachte roosterveranderingen. In een kdv (bij mij in de buurt) is het heel moeilijk om je kindje op een andere dag dan opgegeven te brengen. Ook moet je, als je een keer niet komt, gewoon betalen... ook in vakantieperiode. De oppas is vrij flexibel ook hoef ik niet te betalen als estel een dag niet komt doordat bv mijn colleges zijn uitgevallen.

6. cindy75

cindy75 Lid

Apr 16, 2007
    79
    0
    0
    Minck gaat op dinsdag en woensdag naar kdv en vrijdag en zaterdag is mijn vriend thuis, werk 4 dagen.
    Gaat prima.

Groetjes Cindy

7. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ga 24 uur werken en me vriend werkt 40... d euren dat er niemand thuis is gaat ze naar oma.... tja en hoeveel uur dat zijn hangt af van mijn diensten dit omdat ik onregelmatig werk en mijn vriend in 2 ploegen...

maar ik denk uhmmmm
    ongeveer een uurtje of 12 per week......

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    in sept. ga ik weer studeren en hebben we waarschijnlijk zeker 25 uur kinderopvang nodig.
    best veel vind ik zelf.. maarja tis voo rhet goeie doel... als ik mn diploma gehaald heb kan ik daarna weer veel meer thuis zijn bij mn mannetje

9. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn gaat de ene week niet en de ander week 3 middagen van 13-00 tot 17-00 uur naar het kdv

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Mitchell gaat woensdag en donderdag naar de gastouder en vrijdag heeft hij een pappa-dag.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen gaat tussen de 4 en 12 uren per week naar een gastouder en een keer per twee weken een dag naar oma.

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    huh, na je studie ga je toch werken. dan ben je toch minder thuis , of volg ik het nu niet helemaal ?

wij hebben straks drie dagen kdv, mijn vriend gaat 1 dag minder werken en ik werk een dag thuis.

13. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Ilya gaat maandag en dinsdag naar kdv en woensdag komt oma oppassen

14. ik werk dinsdag en donderdag van half 6 tot half 10 (savonds) en zaterdag van 10 tot 15 uur...

alle keren is mijn vriend gewoon thuis,
    Kan zijn dat hij een keer wat laat is dan gaat hij even naar zijn peettante, woon paar dueren verderop. tenzijn ze niet kan,

laatst was mijn vriend voor een voetbalwedstrijd niet aanwezig toen heeft mijn zus in de avond opgepast...

Maar in feite is een van ons gewoon thuis.

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    Noa gaat vanaf september 4 dagen naar ed creche
    ik ga dan naar school...

gelukkig heb ik een flexibele creche die snapt dat er om de zoveel tijd roosterwijzigen zijn. :)

16. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena gaat 2 dagen per week naar de onthaalmoeder.Ik werk in de week 2 dagen en dan zaterdag.(24 uur per week)
    Zaterdag is mijn man thuis en ga ik werken dus past hij op Elena.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    De bedoeling is dat Sam 3 dagen naar het kinderdag verblijf gaat en 1 dag naar oma en ik ga 4 dagen werken.

Maar omdat hier niets is gelopen zoals van te voren bedacht kan het uiteindelijk dalijk ook helemaal anders gaan :(

18. uschel

uschel Actief lid

Jun 16, 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    ik ga 3 dagen werken,
    dinstag en woensdag naar de kdv en zaterdag is papadag!
    groetjes uschel

19. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    wesley gaat straks 2 hele dagen naar het kinderdagopvang.

groetjes susanne

20. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    zaterdag en zondag (om de 2 weken)
    is het hier ook papa dag.

Share This Page