Voel me zo verdrietig...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lieselot, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo allemaal,

Ik voel me vreselijk verdrietig en omdat ik weet dat ik vast niet de enige ben, stort ik mijn hart hier maar uit...
    Ik ben zo bang dat wij nooit ons eigen kindje vast zullen houden, tot nu toe ging het aardig goed met me en had ik zeer goede hoop, maar vandaag lukt het ff niet....
    Ik moet zo nog werken en zie er zo tegenop, ik heb helemaal geen zin om me vrolijker voor te doen dan ik ben...
    Herkennen jullie dit ook?

Pffffffff, dit lucht een beetje op, ik denk dat ik zo maar een rondje de frisse lucht inga met de hond....

Voor iedereen die hetzelfde voelt.... veel sterkte!

Liefs Alice

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Lieve Alice!
    Goed dat je je hart even lucht, want dat scheelt al heel veel!
    En ik weet absoluut wat je doormaakt meid, maar verlies nooit de hoop!
    Een baaldag hoort daar zeker bij, en nog wel meerdere ook! Neem anders lekker de middag vrij, of meld je ziek!
    Ga lekker de frisse buitenlucht in, en zet alles op een rijtje, en probeer te blijven genieten van het leven!
    En schrijf het lekker van je af!
    Ook jij bent een x zwanger...en je weet het he! de liefste duren het langst! :)

3. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Lieve Waarom,

Dank je wel voor je lieve woorden, ik zou ook heel graag vrij willen nemen, maar mijn werk laat dit niet goed toe...
    Soms weet ik gewoon dat het gaat lukken, maar vandaag heb ik echt een mega dip... Maar daar kom ik ook wel weer doorheen hoor ;)
    Gelukkig heb ik hele lieve collega's, die overal vanaf weten, dus als het vanavond niet goe lukt, snappen ze dat wel...

Ik denk dat wij dan de allerliefste gaan krijgen! ;) ;) ;)

Liefs Alice

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Alice,

Net doen of je alles aan kan kun je heel goed, maar gelukkig hou je dat niet zo lang vol.
    Heel goed dat je hier je hart lucht hoor, je moet het toch kwijt.
    Werken is soms inderdaad vreselijk, als je je zo verdrietig voelt. Toch ga je je van thuisblijven vaak niet beter voelen.
    Gelukkig heb je lieve collega's die je steunen.
    Probeer leuke dingen te plannen, zodat je iets hebt om naar uit te kijken! Dat deed mij altijd erg goed.

De angst om kinderloos te blijven kan niemand je wegnemen ben ik bang....want niemand weet hoe de MMM voor jullie zal uitpakken.

Probeer van het leven te genieten en praat veel over je gevoel!

Heel veel succes met de tweede ronde!
    Ik hoop echt dat je ons super goed nieuws kunt komen vertellen!

Elmo

5. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Lieve lieselot,

Als ik je verhaal lees herken ik zoveel van je verdriet en emoties! Dan kan ik wel een potje met je meejanken!

Bij ons hielp het ook inderdaad om op de slechte dagen gewoon even leeg te lopen om er vervolgens de volgende dag weer keihard tegenaan te gaan!

Meis ik wens jullie heel veel sterkte en succes voor de volgende poging! EN wonderen bestaan en ze kunnen een hele hoop!

Dikke knuffel Nina

6. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    lieve lieselot,

ik had daar deze maand ook last van..ik had de moed echt opgegeven...toen mijn 4 e IUI weer mislukt was zonk de moed me echt in de schoenen. Nu met de 5e IUI viel het zaad ook nog tegen dus heb er geen goed gevoel over. Je kunt niet altijd sterk zijn ....laat het komen...
    Ik heb het ook op mijn werk verteld en jank daar ook wel eens gelukkig "begrijpen"ze het.
    sterkte meid.

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor.

Ik vond de dagen dat ik op de fiets naar werk zat en het regende het prettigst. Dan liepen ongemerkt de tranen over mijn gezicht ;)

Zeker niet groothouden, dat komt later veel harder aan.

Sterkte.
    Liefs, Danielle

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Lieve Alice,

Heel goed dat je het opschrijft! Ik heb me de afgelopen maanden hetzelfde gevoeld, was er ook van overtuigd dat het nooit ging lukken.

Om de een of andere keer is deze keer anders, misschien wel omdat dit voorlopig even de laatste maand is. Deze maand geloof ik er wel in.

Wat Elmo ook zegt, niemand weet of het ooit gaat lukken, dus dat kunnen we je ook niet beloven. Maar wat ik wel weet is dat ik het je van harte gun.

Sterkte meid, ook door deze megadip kom je heen.

Dikke knuffel!

9. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    hey Alice,

Wat toevallig, ik had vandaag precies hetzelfde. Ik kan het meestal heel goed relativeren en van me af zetten, maar vandaag was ik zó verdrietig! (ongesteld geworden... èn de brief met afspraak voor het bespreken van de uitslag van de onderzoeken gekregen...) Gelukkig was ik vrij en heb ik me gewoon lekker klein kunnen voelen en uit kunnen huilen en sippen. Ik hoop dat een goede nachtrust wonderen doet en ik morgen weer hoop heb. Vandaag kan ik alleen maar aan de "enge" toekomst denken, niet aan de "fantastische". Slaap lekker meisje!

10. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Lieve schatten,

Wat zijn jullie toch allemaal lief!
    Ik ben net terug van mijn werk en het ging wel aardig vandaag, ik heb gewoon mijn ding gedaan en mijn verstand op nul gezet...
    Maar dan kom ik thuis en lees al jullie lieve berichtjes... moet ik weer huilen ;)
    Ik kruip zo lekker tegen mijn mannetje aan en vraag hem om een dikke knuffel en ga dan lekker slapen...
    Morgen weer een nieuwe dag vol goede moed!

Dames... Dank jullie wel, een dikke zoen van mij en weltrusten voor zo!

Liefs Alice

11. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Jij ook welterusten! Morgen is vast weer een betere dag!

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Weltrusten Alice.

Je kan echt niet altijd je gevoelens wegstoppen hoor. Ik ben blij dat je de dag goed bent doorgekomen.

Liefs,
    Elvira

13. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Vandaag voel ik me zoals jij gistermorgen. Alsof het nooit gaat lukken. Op een of andere rare manier vraag ik me dan af wat ik eigenlijk op deze aardbol doe: alsof ik werk voor een huis en mooie spullen of zo. Oppervlakkig, alsof iedere intensiteit mist.
    Maar goed, het duurt normaal gesproken een paar dagen, en dan kijk ik weer naar de fijne dingen in het leven. Dan realiseer ik me dat ik een leuke relatie heb, een lieve vriend, veel mensen in mijn omgeving die me dierbaar zijn, een leuke baan, geen financiele zorgen.

Ik weet het, ik heb het zooo goed....alleen, deze dagen voel ik het niet....

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt!

Knuf!

15. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ja, ik voel me vandaag gelukkig een stukje beter, nog niet helemaal top, maar in ieder geval beter dan gisteren pffffffffffff
    Ik vond jullie reacties echt hartverwarmend hoor, daar heb ik echt veel aan gehad! :D Thanks!
    Ik ben dan ook erg blij dat ik mijn gevoelens op het forum heb gezet...
    En ik wil iedereen die zich net zo voelt als mij gisteren een hele dikke knuffel geven!

Liefs Alice

16. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    Lieve lieselot,

gelukkig voel je je weer wat beter!
    even ander vraagje, ik zie dat je Icsi doet in eigen cyclus hoe werkt dit?

17. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo Hoop,

Eigenlijk is er niet zo heel veel verschil met de "normale" icsi behandeling...
    Alleen spuit ik minder hormonen, ik produceer dus ook niet meer eicellen, ze gebruiken die ene eicel die ik zelf maandelijks heb...
    Daar doen ze de behandeling mee... Dit is dus veel minder heftig en wordt 6 keer geprobeerd, deze 6 keer samen telt als 1 poging.
    Als het in die 6 keer niet gelukt is om zwanger te raken, hebben we dus nog 2 "normale" icsi pogingen...
    De kansen liggen wel lager, per poging is er 10% kans om zwanger te raken...
    Het kan zijn dat er een maand helemaal geen eicel aanwezig is, of dat hij al gesprongen is, of ze kunnen hem niet vinden...
    En als je meerdere eicellen hebt, zijn er natuurlijk bijna altijd wel een paar die bevrucht raken...
    Bij onze 1e poging was er wel een bevruchting, maar de celdeling ging na 2 dagen de verkeerde kant op... Dus de emmy was van een te slechte kwaliteit om terug te plaatsen...

Groetjes Alice

Deel Deze Pagina