Hoi, Vandaag onze 6e IUI behandeling gehad.. Helaas zijn er maar 0,6 miljoen goed bewegende zaadjes gevonden.. Hier schrokken we toch wel heel erg van! De vorige keren was het 4 miljoen, 1 miljoen, 4,3 miljoen, 7,4 miljoen en 9 miljoen.. 0,6 miljoen is dus wel heel erg weinig, eigenlijk zelfs te weinig voor IUI..Toch hebben ze gelukkig wel de inseminatie gedaan. We hebben wel 'huiswerk' mee gekregen voor vanavond Is er iemand zwanger geworden van zo 'weinig' zaadjes dmv IUI? Groetjes, Noux
Vandaag ook iui gehad met 0,7 mljn. Het viel mij erg tegen om te zien. Wat bedoel je met huiswerk? Tegen ons werd gezegd dat het weinig toegevoegde waarde had om op dezelfde dag te klussen. Hmm.. Misschien morgen..
Ik ken iemand die IUI heeft gehad, waarvan de dokters het zo slecht vonden dat ze het zaad eigenlijk wilden weggooien. Het is resultaat huppelt inmiddels vrolijk rond. Ik heb zelf 3 keer IUI gehad maar nooit meer dan 1 miljoen zaadjes gehad. We gingen over naar ICSI en toen ben ik vlak daarvoor spontaan zwanger geworden. Ik wil maar zeggen... alles kan. Ik duim voor je.
Dank jullie! Dit geeft me weer een beetje moed! Ze zeiden tegen ons dat een 2e zaadlozing dezelfde dag ineens meer zaadjes kon afleveren.. En alles wat 'binnenkomt' is natuurlijk altijd mooi meegenomen..Of het helpt? Geen idee..We zullen zien over 2 weken..
Hier helaas slechte ervaringen met inseminatie met te weinig zaadcellen. ëén keer iui met 0.8 gehad en één keer met 0.45, beide negatief.
Ik heb trouwens ook slechte ervaringen met een mooi aantal zaadjes.. hihi.. We wachten gewoon af! spannend weer...
Jammer genoeg nu ook een neg ervaring met te weinig zaad: rode👿👿👿👿vandaag gekomen! 12e dag na iui😔😔😔😔😔😔op naar de volgende