Goedemiddag allen, Wellicht kan iemand van jullie uit ervaring mij een antwoord geven. Vanaf 1-7 gaat ons meisje naar het kinderdagverblijf, dit hebben wij gisteren pas gehoord en alles gaat dus versneld. Ik heb vandaag de belastingdienst toeslag aangevraagd en krijg binnen 8 weken bericht, vanaf dan zouden we toeslag gaan ontvangen. Maar krijgen we dan het bedrag van deze maand met terug werkende kracht terug? Dat we als het ware het zodra alles geregeld is, het bedrag van die maanden daarvoor op dat moment terug krijgen? Zou het namelijk niet zo prettig vinden als dit pas aan het eind van het jaar gaat gebeuren.... Hoop dat iemand van jullie mij dit kan vertellen. Alvast bedankt.
als het bijvoorbeeld 1-9 rond is dan krijg je van juli, augustus en september in 1. Wij hadden dat ook in het begin.
Ja, je krijgt inderdaad de eerste keer dat je het krijgt, het ook met terugwerkende kracht voor alle maanden dat het al had moeten ingaan (hier gisteren ook gehad, jippie!)
Ik heb zelf een kinderdagverblijf opgezet en heb inderdaad gehoord van ouders dat het zo gaat en dat het ook nog sneller ging dat de beloofde 8 weken.