Ok, ik ben dus heel benieuwd wat het ong. per dag kost. Dus nadat je je toeslag terug gekregen hebt, wat kost het dan ongeveer. Ik weet dat het verschilt wat je terug krijgt naar wat je verdiend. Maar ongeveer zou ik graag een idee willen krijgen.
Ik heb mn eerste rekening van kdv binnen, ik heb een flex.contract voor 2 dagdelen per week.. 319 euro per maand... toeslag vragen we aan t eind van t jaar aan. Maar met de proefberekening en een geschat inkomen van 65000 zouden we ( als ik t goed onthouden heb) 238 toeslag krijgen.. dan kost t ons per maand 81 euro.. Maar dat is koffiedik kijken.. alleen die 319 zijn we zeker van
Wij komen netto zo rond de 20 euro per dag uit. En we zitten zometeen op 3 dagen per week opvang. Bij de belastingdienst kun je een berekening maken he...rekening houdend met jullie inkomen.
Netto 81 euro per maand voor 2 dagen opvang per week. Met een 2e kindje er straks bij wordt het 106,50 netto, dus maar zo'n 25 euro meer.
Wij betalen zelf 130 euro per maand voor 2 hele dagen, kdv kost 6,25 per/ uur Ik zou echt even een proef berekening maken, je kent onze inkomsten niet, dus je hebt niet echt veel aan deze cijfers denk ik.
Ik betaal zelf nog 150 euro in de maand en hij gaat elke ochtend,, ik verdien nog geen 5500 euro in het jaar,,
Het verschilt dus echt ernorm per persoon! Ik wist niet dat je zo'n berekening kon maken, bedankt voor de tip!!