Hallo Dames, Eind van de week word ik ingeleid d.m.v gel. Het is mijn 2e kindje. Nu vraag ik mij dus af heeft iemand toevallig hetzelfde meegemaakt en hoe ging het dan? Zijn de weeën snel begonnen? Ik heb namelijk gehoord als het je 2e kind is, dat het dan wel eens heel erg snel kan gaan. Ik moet mij dan om 8 uur melden en het is de bedoeling dat ik pas weer naar huis mag als de baby er is zeg maar.
Hier bij de 2e ook ingeleid met gel, het duurde best lang voordatnik weeen kreeg, maar die kreeg ik wel op 1 keer gel. Toen de weeen eenmaal begonnen binnen 2 uur en 15 min bevallen
Hier bij de 1e ingeleid met gel. Om 8 uur kreeg ik de gel, om 10 uur braken mijn vliezen en kreeg ik meteen een weeenstorm tot half 4, toen kon ik gaan persen. Om 5 uur (na een vacuumverlossing) was mijn manneke er dan eindelijk. Vanaf het inbrengen van de gel t/m m'n ventje op mijn buik in totaal een werkdag bezig geweest dus Succes!!
Hier word ik over ruim 2 weken ook ingeleid met gel. Ik ben dan 37 weken en word ingeleid ivm zwangerschap chlorestase. Ben erg benieuwd naar de ervaringen.
Bedankt voor jullie ervaringen. Ik moet zeggen, ik vind het wel heel spannend allemaal. Ik hoop dat de pijn mee gaat vallen.
Bij de eerste ingeleid met gel. Kreeg er alleen pijnlijke harde buiken van. Na 1,5 dag kreeg ik er eindelijk ontsluiting van, toen vliezen gebroken en in 4 uur bevallen.
Ik ben ook ingeleid met gel. Eerste gift deed niks, toen 4 uur later 2e gift. Ook niks.. nachtje moeten blijven en toen de hele nacht voor weeën gehad. Volgende ochtend wilde ze weer gel inbrengen, maar toen bleek ik al 2 cm te hebben en konden ze mijn vliezen breken. Ik kan niet vergelijken met een andere bevalling, maar ik heb er uiteindelijk 7 uur over gedaan en geen weeën storm gehad. Dus ik mag niet mopperen!
Hier bij de eerste op maandag 2 x gel gehad en niks gevoeld s'nachts. Volgende ochtend bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben en werden rond 9:30 mn vliezen gebroken en kreeg ik weeopwekkers. Zoontje is om 21:30 geboren . Maar dat was dan wel de eerste. Ben zelf ook erg benieuwd of ik nu weer ingeleid moet worden en of het dan sneller gaat
Hier eerst donderdags een ballonnetje gekregen. Niks gedaan. Dag erna 2x een gift gel gekregen. Ook dit deed niks. Nachtje moeten blijven en s morgens weer een gift gel, om 09.14 hebben ze mijn vliezen gebroken en had ik 5 cm ontsluiting. Alleen zat ik s avonds om 18.45 nog steeds op 5 cm ondanks de weeën opwekkers voluit stond. Gynaecoloog kwam kijken en heeft besloten om een keizersnede uit te voeren want Jessi lag niet diep genoeg, weeën waren niet heftig genoeg en ontsluiting kwam niet verder... Dus al met al vanaf donderdag bezig geweest en zaterdag avond om 20.09 geboren.
Hier sochtends om 10 uur gel gekregen, had toen 1 cm en lichte weeen. Daarna werden weeen iets heftiger maar nog niet heel erg. Rond 15.00 weer gel gekregen en vanf toen werd t heftig. Alleen bleef ik op 1 cm hangen! Ik kon ze niet meer weg puffen en daarna ruggeprik gekregen, toen binnen 30 min naar 10 cm geschoten en 13 min persen en dochtertje was geboren! Was even heftig maar wel snel voorbij, ook geen naweeën gehad. Dus al met al vond ik t prima te doen.
hier ook ingeleid met gel omdat ik al 1cm ontsluiting had. Een uur na het inbrengen van de gel weeen gekregen, niet veel later een weeenstorm. 7 uur later nog steeds weeenstorm en pas 2 cm ontsluiting, toen ruggenprik gekregen. 9 uur later eindelijk volledige ontsluiting en mocht ik persen. Binnen 20 min was mijn dochter geboren.