overgevoeligheid voor muggenbeten

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

tis weer raak hier.

fynn heeft een over gevoeligheid voor beten.
    vorig jaar begonnen hij kreeg een heel dik ook en het werd echt een flapoor dus gingen we naar de hap die gaven eerst antiB maar dat bleek achteraf dus een muggen beet te zijn.

hij reageerde dus heel erg sterk erop. aan gekeken en als hij gestoken werd had hij er echt last van.

nu werd hij gister wakker met 2 hele dikke rode oren en dikke bulten in zijn gezicht. over de dag werd dat steeds erger.
    nu is hij dus weer meerdere malen gebeten :x

wat kan ik hier aan doen de huisarts heb ik gebeld die belt mij terug.

maar wat nog meer? koelen etc werkt niet azijn niet. en deet mag nog niet

2. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb het zelf, soms wordt ik er zo ziek van dat ik er koorts bij krijg. Ik heb van de ha een zalf gehad.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

en dan trekt het sneller weg?

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb het ook last van, en net als tulip, als ik teveel geprikt wordt met koorts.
    Er is een medicijn voor

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Deet mag inderdaad nog niet op je zoontje, maar wist je dat je het ook op je kozijnen kunt smeren en dat dat helpt in het weren van de muggen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

Pluk dat wist ik dus niet he?? Super tip!!

Ts, ja de bulten trekken sneller weg en daardoor wordt ik er ook,niet zo ziek van. Ik heb zalf, maar er is volgens mij ook iets dat je in moet nemen. Maar ik probeer het eerst het liefst met zalf.

7. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Ik heb er ook verschrikkelijk last van. Bij mij worden het soms plekken van 10-15 doorsnee die verschrikkelijk hard worden en pijn doen.
    Ik kreeg een keer de tip om paracetamol te verpulveren en er een papje van te maken met een beetje water. Dit erop smeren en het scheelt al een hoop pijn en helpt ook voor de zwelling. En ik moet zeggen het helpt bij mij aardig.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Mijn man heeft dus antihistamine die hij na een prik ik kan/moet nemen. Nu wordt het bij een muggebult erg rood en dik en heeft hij er vorig jaar een ontstoken been aan over gehouden.

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb er ook last van. Zodra ik gestoken krijg ik hele dikke bulten doen ook vreselijk pijn. Ik koel altijd met azijn en water en ik heb er pillen voor gekregen. Die werken gelukkig bij mij. Niet gelijk maar na een uur of twee gelukkig wel. Ik weet dat er ook een drankje voor is. Zyrtec heet het. Op doktersvoorschrift.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hier nog iemand die mega bulten krijgt, deppen met azijn werkt gelukkig goed. Ik heb het gelukkig niet zo erg als sommigen van jullie, ik krijg geen koorts en ben ook geen medicatie nodig.

Voor buiten of vensterbank hebben jullie hier misschien iets aan...

Planten die muggen wegjagen | Dier en Natuur: Bloemen en planten

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien nog een idee:

mijn dochter van 3 slaapt in een deryan bedtentje (omdat een klamboe toch niet blijft hangen)

je hebt ze voor zowel peuterbedjes als 1persoons bedden

Mijn dochter heeft een roze maar je hebt ook andere kleuren, niet echt supermooi maar dat lijkt me in dit geval ook wat ondergeschikt aan het voorkomen van de bulten ;)

zie ook: ..::DERYAN.NL::..

Bekijk bijlage 235831

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Zo een hebben wij ook en het is echt ideaal! :D

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey dat is een leuk ding!! en het pas ook er leuk op zijn jungle kamer hahaha

Deel Deze Pagina