Kosten Nuvaring

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door consider, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Na de bevalling ben ik begonnen met de Nuvaring.
    Ik moet zeggen dat het me ontzettend goed bevalt, maar ik vind het wel erg duur.
    Ik betaal bij de apotheek 30 euro en kreeg afgelopen week ook nog een rekening van 13 euro van mijn verzekering. Ik ben verder niet verzekerd voor anticonceptie. Dus die 13 euro zal ik ook nog wel zelf moeten betalen. ik dacht dat de nuvaring gewoon alleen die 30 euro kostte die ik al betaalde bij de apotheek.

Al met al vind ik het best wel prijzig, 43 euro per 3 maanden. Als ik dit van te voren wist had ik denk ik toch een spiraaltje laten plaatsten. Ik heb nu nog 1 ring die ik volgende week moet inbrengen. ik denk dat ik daarna weer overga op de pil, heb zeker nog voor 5 maanden thuis liggen van voor de zwangerschap.

Ik ben even benieuwd of jullie hetzelfde betalen voor de Nuvaring.

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :confused: Zoveel? Ik heb er ook drie voor het eerst gehaald en moest 20,82 betalen en dat vond ik al veel! Overigens vind ik het echt helemaal drie keer niks. Ongesteld zijn, zo'n ding van binnen én een tampon vond ik gewoon dringen :) :) .

Ik heb moeite met het inbrengen en ben als de dood dat ik hem verlies :oops: .

Dus waarschijnlijk wordt het vanaf nu een spiraaltje ;) .

Deel Deze Pagina