Hi dames, Gister ochtend een duidelijke positieve early test etos gehad. In de middag een clearblue met weken indicator gedaan. 1-2 weken zwanger. Vanmorgen (niet met eerste urine) kv2v5 gedaan. Lichter dan de etos early. Ben naar de etos gereden. Om een early te doen. Urine was wel lichter. Maar test is nu super licht. Ik heb op 6 mrt een positieve ovu test van clearblue gehad. Ziet dit er slecht uit?
ik zou gewoon ervanuit gaan dat je zwanger bent, alvast voorzichtig gefeliciteerd. hopelijk is de volgende test weer lekker donkerder
Probeer op hetzelfde moment van de dag te testen. Ik testte uit shock ook de volgende dag in ochtend en middag en zag het streepje vager worden, had bij mij gewoon te maken met de concentratie vd urine. Ik duim voor je dat je een mooi streepje zult zien.
Ja ik had gehoopt op een hele duidelijke test vandaag. Ook door de cb weken indicator. En dan inderdaad uit shock testen met minder geconcentreerde urine zie ik de test lichter worden.. en vervliegt alle hoop.
Als ik eerlijk vind ik het er op zich wel goed uit zien... .... als de testen van de etos early er niet tussen hadden gestaan. Die maken dat ik het er net iets minder mooi vind uit zien.
De 2e etos early heb ik gedaan met hele lichte urine. Ik had een half uur daarvoor een grote kop thee op. Ik hoop zo dat het de urine was. Want zojuist de kv2v5 weer gedaan en die lijkt wel weer duidelijk.. Ik heb nu nog 1 etos early die bewaar ik tot morgen ochtend.
Mijn test met ochtend urine. Etos early. Ik zie wel een oploop t.o.v. de eerste early en zeker tov gisteren. Hoop dat t genoeg oploop is. Ben volgens mij 14 dpo
Ja hij is wel licht dat vind ik zelf ook. Dat maakt mij ook onzeker. Ik ben 13 of 14 dpo.. maar dan nog. Bij mijn zoon ook altijd licht getest terwijl ik bij mn dochter knallers had. Voor nu kan ik beter even stoppen met testen.. maak mezelf gek.