Wie is er ook gastouder en werkt bij de vraag ouder thuis Ik moet een pedagogisch plan gaan maken,en heb al lopen googlen maar kom er niet echt uit, wie heeft voor mij een voorbeeld hiervoor? Ik ben begonnen met de opleiding die gedaan moet worden, anders kan je niet verder met je werk.. Alleen gaat alles over het werk bij je eigen thuis,maar niks over bij de vraag ouders thuis, erg lastig dus.. Hoop dat iemand me kan en wilt hebben.. Stuur me maar een pm dan stuur ik mn email adres Gr
ik kan heel veel vragen voor je beantwoorden maar het maken van een pedagogisch plan is al zo veel jaar geleden dat ik niet eens meer weet wat het is hahaha met andere vragen wil ik je met alle plezier helpen.
Ik was altijd go bij de geziinen thuis alleen ben ik gestopt omdat je nog maar op 1 locatie mag opvangen. En er zijn maar weinig mensen die 5 dagen per week opvang nodig hebben. Ben nu dus go in mijn huis. Er is gewoon weinig bekend over go die niet in hun huis werken maar bij de gezinnen. Belastingdienst begreep er ook weinig van etc. Je zult de vragen moeten omdraaien, ze naar jouw situatie zetten. Pedagogisch plan: mr nosey heeft er heel veel over op de site. Weet niet of je het zelf kunt inzien ofdat je eerst go moet zijn volgens hun. Als dat zo is mag je me wel pben natuurlijk.
In welk traject zit je dan?? In de EVC route of de examenroute?? Zit er dan geen voorbeeld bij of wordt er niet uitgelegd wat precies de bedoeling is?? Anders even samen met je bureau ernaar kijken ofzo, heb je samen met hun ook geen plan gemaakt dan??