Kosten per maand kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babylover21, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goed topic dit!!!
    onze uk is er nog niet maar ik denk idd dat de uitzet het meest kost ff dit nog even dat maar idd je kunt het net zo duur maken!!wij hebben een NIEUWE baby kamer van babypark kesteren(budgetkamer)voor 399 gekocht en iedereen vindt hem helemaal geweldig verder kinderwagen quinny box maxi cosi allemaal 2de hands gekocht!!verder heb je dan nog wel de hydrofiele luiers....zwitsal spulletjes al die kleine dingetjes maar hoeft ook niet allemaal duur te zijn wij hebben gewoon elke maand wat gekocht!!!nouja en straks in het dagelijkse leven ben ik ook van mening dat je het zelf net zo duur kunt maken als je wilt!!!en het aller aller belangrijkste het is zeker de moeite waard!!!!succes dus.....liefs sjaantje

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik zou persoonlijk nooit een maxicosi of autostoeltje via marktplaats kopen. je weet nooit wat er mee gebeurt is en of hij nog wel 100% veilig is. Als je nl een aanrijding hebt gehad dat kan je een autostoeltje/maxicosi weggooien want dan is hij niet meer veilig...als je meer wilt weten erover moet je maar eens googlen dr staat best veel over op internet. wij hebben die autostoel en maxicosi ook 2der hands maar dan van familie en die vertrouw ik wel dat er niks mee gebeurt is...bovendien die hebben geen reden om daarover te liegen want we hebben het gratis gehad...

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben ook al aan familie gevraagd of zij hun babyspullen nog hebben staan. Ik dacht dat alleen de kinderwagen vervangen moest worden, maar als we al de rest kunnen overkopen ben ik al heel blij!

De maxicosi zou ik ook niet via internet kopen om dezelfde reden als wat jij aanhaalt. Dus moesten we die niet hebben, kopen we die wel nieuw. Het gaat immers over de veiligheid van je kindje.

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    De grootste uitgave waren inderdaad de inrichting vd babykamer, hebben we voor 125 euro via marktplaats gekocht.

Maar maandelijks waren we rond 100 euro kwijt, dat kwam ook omdat we veel kleertjes gekregen hadden maar nog steeds krijgen we veel kleertjes.

Hij is nu bijna 2 jaar en ben nu ongeveer dit kwijt:
    Luiers, 30 euro
    Billendoekjes, 7 euro (koop ik altijd met korting)
    Verzorgingsproducten, 5 euro
    Kinderopvang (2 hele dagen) betaal ik zelf 90 euro

Dus laten we zeggen dat ik 150 euro kwijt ben, heel af en toe koop ik kleertjes, maar hij doet nu erg lang met kleertjes dus heb nog ff nix nieuws nodig, straks als de winter weer komt wel.

5. babylover21

babylover21 Actief lid

3 jul 2009
    135
    0
    0
    Hartstikke bedankt voor de reacties!!
    Ik vind het eigenlijk nog wel een beetje 'meevallen' wat je gemiddeld kwijt bent per maand.
    Ik heb al een keer eerder een topic geopend over wat je uitgeeft voor je kindje ( wagen/box/kamer e.d) dat is idd vrij pittig maar goed blijft het zelfde je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

uitgaven die wij hebben gemaakt voor dat fynn er was.
    1800 kamer (nieuw)
    250 kinderwagen (overgenomen van vrienden)
    100 maxicosi (nieuw)
    10 box (overgenomen)
    169 kinderstoel (nieuw)
    100 beddegoed (nieuw)
    50 badje etc (nieuw)
    50 textiel (nieuw)
    180 kleding (nieuw)
    400 extra (wipper.doomoo.etc)

nu per maand

25 euro luiers ik koop altijd en de aanbieding en dan gelijk 6 pakken
    ik geef bv dus dat is een kosten post minder.
    10 euro aan verzorgings producten
    15 euro aan eten voor fynn 9 van de 10 keer eet hij met de pot mee en kost het dus niets extra.
    dan sparen we nog 40 euro in de maand voor fynn.
    kleding hebben we tot een maat 80 meer als genoeg nu dus dat hoeven we niet te kopen.
    heel af en toe een keer 30 euro voor een broek/trui maar meer niet.

ik denk zo een 75 euro in de maand.
    exclusief de extra uit gaven natuurlijk. denk aan een fietsstoeltje / loopstoel etc etc

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    ff offtopic

@ blusvrouw: wat een schattig zoontje! :) (Heb net het filmpje op youtube gezien ;))

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

dankje:D het is echt wijsneus hoor weet presies wat hij wil

Deel Deze Pagina