Wie stopt/is gestopt met de pil in augustus 2009??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NAncy79, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik post bij een ander forum ook onder dit onderwerp en dat is heel erg leuk! Fijn samenhorigheids-gevoel! :)

Dus wie o wie gaat er ook stoppen/is gestopt in augustus met haar pil? Wat we op dat andere forum doen, is een lijstje bijhouden wie wanneer haar NOD heeft. Misschien ook leuk om hier te doen??

Dus:

Naam Leeftijd NOD

NAncy79 --- 29 ---- 20/09

Ik weet pas sinds 2 dagen wat NOD is maar dat is je "Niet Ongesteldheids Dag" dus eigenlijk de dag dat je ongesteld moet worden. En dat wil je natuurlijk niet worden ;)

Wie komt er er ook bij? :)

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi Nancy!

Je hebt hier ook al de NOD-topics dus met NOD augustus en september 2009.

Zelf ben ik ook eind juli gestopt met de pil en had 2 augustus mijn laatste menstruatiedag. Mijn NOD weet ik nog niet aangezien ik nu pas inzicht ga krijgen in mijn cyclus.

Succes met klussen!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O jee die topics had ik helemaal niet gezien :(

Ga ik nog maar even verder zoeken. Misschien kan dit topic dan gesloten worden? (kweet niet hoe dat gaat enzo)

Jij ook succes! :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben ook in augustus gestopt met m'n pil, maar wij gaan er volgend jaar voor. Eerst m'n cyclus wat op gang laten komen.

Ik post dus nog niet mee bij de NOD-forums...

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben begin van de maand gestopt met de pil! nod dag is 5 september!!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Elsie22 oh spannend dus! Maar aangezien jij ook pas begin van de maand gestopt bent met de pil denk je dan dat je wel al een normale cyclus hebt?? In principe komt er met gebruik van de pil geen eisprong dus je lichaam heeft eerst weer tijd nodig om het signaal van de eisprong weer opnieuw aan te maken. Ik ga er eigenlijk nog vanuit dat mijn cyclus nu nog niet regelmatig is.
    Wanneer was jouw stopweek? Bij mij was dat 27 juli dus ik ga er ook vanuit dat ik ergens eind augustus ongi wordt maar dat kan ook pas veel later zijn. Wij hebben ook nog niet bewust geklust dus heb ook geen verwachtingen.

Schrijf jij ook mee bij een NOD topic?

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

voordat ik met mijn vriend had was ik niet aan de pil, toen was mijn cyclus regelmatig, toen kreeg ik wat met hem en ben ik met de pil begonnen, en nu dus gestopt, dus ga ik er vanauit dat mijn cyclus hetzelfde is al toen, maar kan natuurlijk altijd anders. we zullen het wel zien.
    mijn stopweek was begin augustus.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mijn cyclus is ook altijd wel erg regelmatig geweest dus ik ben ook erg benieuwd :)

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina