Hier niet inkomensafhankelijk helaas, wij betalen 70 euro per maand voor twee dagdelen. En voor ons is dat een behoorlijk hoog bedrag.
Bij ons is het ook inkomensafhankelijk. En zoveel verdiend mijn man niet eens. maar toch 50 euro per twee dagedelen. Belachelijk duur.
Hier ook inkomensafhankelijk. En dus varierend van 15 tot 64 euro per maand voor 3 dagdelen in de week. Helaas vallen wij hier natuurlijk in het hoogste tarief.
Hier is het zo dat wanneer je bruto meer verdient dan 2500 euro per maand, je 65 euro per maand aan de psz betaald. Zit je onder dat bruto inkomen, dan wordt er naar je inkomen gekeken wat je moet gaan betalen..Dit is voor 2 dagdelen.
Hier betalen we 50,00 per maand voor 2 dagdelen. Schoolvakanties moeten ook gewoon betaald worden, dat vind ik zelf wat minder maar het is niet anders.
Wij betalen iets van 75 Euro voor 2 dagdelen, vind het aardig veel, vooral als ik het met onze vorige woonplaats vergelijk, maar je hebt hier nou eenmaal weinig keus, alles valt onder dezelfde organistatie. En met die idiote berekeningen van hun val je al snel in het hoogste tarief.
ik was dit topic alweer vergeten, schaam me dood... sorry.. het is dus overal verschillend als ik het zo lees, ik denk dat ik bij de peuterspeelzaal hier ga informeren.
idd het verschilt heel erg meestal volgens mij inkomen afhankelijk hier als je boven de 1960,00 verdiend moet je 38,60 betalen per maand 2 dagdelen (inschrijf geld, 12,50) en als je tot 1099,00 dan 11,00 per maand
Waar ik werk is het 38 euro voor 2 dagdelen en het 3e dagdeel krijg je altijd gratis. Dus het is aan de ouders de keuze of het kindje 2 of 3 delen komt, wanneer wij vinden dat het kindje het echt nodig heeft, komen ze nog in aanmerking voor een gratis 4e dagdeel.
Bij ons is het voor twee dagdelen maximaal 45 euro per maand. Als je inkomen onder een bepaald bedrag zit, wordt het minder. Overigens ben ik niet van plan die van ons naar de psz te sturen. Ik heb er altijd de meerwaarde van gezien, totdat al onze peuterspeelzalen met 'piramide' van CITO moesten gaan werken van de gemeente. En daar heb ik een bloedhekel aan. Bovendien geloof ik niet dat wij tot de doelgroep behoren...