Ik ben weleens benieuwd wat jullie betalen voor de peuterspeelzaal. Ik wil mijn dochtertje met 2,5 jaar ook naar de peuterspeelzaal laten gaan maar ik schrok nogal van de bedragen. Ze werken hier met een stichting waaronder alle 6 de peuterspeelzalen vallen en die hanteren dus ook allemaal hetzelfde tarief. Je betaald hier bijna 75 euro per maand voor 2 ochtenden in de week! Dit gaat op inkomen, namelijk als je netto gezinsinkomen meer is dan 1362 euro. Betalen jullie ook zoveel? Ik sprak een vriendin en die betaald de helft.
Volgens mij is het per woonplaats erg verschillend. Hier betalen wij 39 euro per maand voor twee dagdelen, da's dus idd de helft van wat jullie gaan betalen.
Hier betalen we 30 euro voor 4 dagdelen, en wij hebben 2 inkomens, het hoogste tarief is 64 euro dacht ik
Jeetje wat een verschillen allemaal zeg! Ja ik wil haar dus wel heel graag naar een peuterspeelzaal doen zodat ze lekker met kindjes van haar leeftijd kan spelen. Aan de andere kant komt ze nu al (ben gastouder) heel veel met kinderen in contact en ziet 3 dagen per week de basisschool van binnen dus als ze 4 jaar is is dat voor haar geen vreemde omgeving meer zeg maar.
Wij betalen 69 euro voor 2 dagdelen. Gaat ook naar inkomen. Boven de 2500 bruto, betaal je de volle mep...
37,- voor 2 dagdelen + éénmalig 6,- inschrijfkosten. Valt hier dus ook mee. Geen idee of het duurder wordt in 2011, want ze gaat in febr. naar de psz.
Wij wonen gelukkig in een gemeente die de psz-en subsidiëren. Nu betalen we 37.50 voor 2 dagdeln, maar dat gaat 40 euro worden.