Stukje gelopen, maar nu??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Momfulness, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn zoontje van 15 maanden heeft net zijn eerste echte stuk gelopen. Wel wankelig maar hij liep echt van de ene kant naar de andere kant van de kamer. Ik natuurlijk super trots daarna, hopelijk is hij daarvan niet te erg geschrokken haha. Maar hoe lang duurde het bij jullie kindjes vanaf dat moment, tot ze echt goed gingen lopen?

Hij kruipt nu weer gewoon.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    een paar weken, nu loopt ze bijna alles en nu kruipt ze nog nauwelijks

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Elise loopt nu een maand ongeveer en kruipt nu nog maar zelden :) Stoer meid, geniet ervan!

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Onze uk loopt nu ook net vanaf 23 januari, ze is 13 maandjes.
    Ze heeft 1 keer gelopen, en sindsdien loopt ze ook.
    Kruipen ook, maar ze loopt liever.
    Ik denk dat dat per kindje verschillend is?

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat was hier volgens mij een kwestie van 1 a 2 weken toen ze niet meer wilde kruipen en alles lopend deed.

6. Momfulness

Oke, heel verschillend zo te lezen. Maar wel erg leuk om te zien ineens.

Odess, doen we zeker. Nu kan hij mooi zijn eigen spulletjes verhuizen. ;) Ondanks dat hij niet heel snel is, ben ik toch heel trots nu dat het hem is gelukt.

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Met 11 maanden zette hij de eerste stapjes. Met 12,5 maand kroop hij niet meer. Dus ongeveer 1,5 maand.

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Met 10 maand ging ze haar eerste stapjes los zetten, en nu ze bijna 11 maanden is gaat ze wel vaker hele stukken los lopen, maar ze kruipt ook nog erg graag.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    1 week, tussen eerste losse meter en de kamer rondlopen en buiten loslopen.

10. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Een paar dagen maar. Volgens mij kon ze het al lang wel maar durfde gewoon niet. Hier werden de losse stapjes gezet tussen ons in en 2 dagen later trok ze zichzelf op aan de tafel en daar ging ze. 15 maanden hier trouwens

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Er zat een maand tussen de eerste losse stapjes (alleen van mama naar papa en andersom, niet uit zichzelf) en echt loslopen. Er zat ook nog 10 dagen tussen zijn eerste losse stappen uit zichzelf en echt de hele dag lopen.
    Hij kon het al heel lang, maar durfde niet. Hij loopt nu ook meteen heel goed en is nog bijna niet gevallen.
    Hij loopt trouwens sinds 2 weken, dus met 16,5 maand.

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier wel snel eigenlijk eerst 3 stappen, 2 weken later door de kamer en 1 week later echt helemaal. Dit is nu ruim een week bij ons maar hij valt nog weleens om hoor!!

13. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier liep ons mannetje echt binnen een paar dagen vanaf het moment dat ie de eerste losse stapjes zette. wel was hij vrij laat met lopen, 16 maand en ik heb ok altijd het idee dat kindjes die wat later zijn, het wat sneller oppikken. plus dat elk kindje natuurlijk anders is. maar meneertje kruipt sinds ie kan lopen echt nooit meer, tezij hij op de grond met zn autootjes speelt of als zn kruipende vriendinnetje langs komt, dan gaat ie haar ineens na doen. misschien ook wel uit respect voor haar:p

14. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

5 á 6 weken.
    Van de eerste losse stapjes tussen tafel en bank en van papa naar mama. Nu loopt hij ons gewoon achterna, kris kras door het huis. Hij kan niet zelf gaan staan, dus áls hij valt, kruipt hij naar een muur of stoel of iets wat voor handen is, en dan loopt hij weer verder.

Leuk hè? Wat kun je dan toch trots zijn op je kleintje!!

15. Momfulness

tijdje geleden heb ik dit topic geopend. Bedankt voor alle antwoorden. Er is nog steeds niet echt vooruitgang, eigenlijk is hij zelfs minder gaan lopen sinds een paar dagen en kruipt hij weer meer. Is dit niet raar?
    Hij is inmiddels als 16 maanden. We zijn wel verhuisd, mss heeft dat er iets mee te maken.

Deel Deze Pagina