Leuke vacature gevonden, maar..

Discussie in 'De lounge' gestart door Olifantje, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Gisteren kwam ik eindelijk weer eens een leuke vacature tegen die me interessant leek.

Het gaat om schoonmaakwerk voor 15 uurtjes per week. Maandag tot en met donderdag van 17.00 tot 20.00 en vrijdag 14.15 tot 17.15.

Helemaal perfect dus omdat we dan geen kinderdagopvang nodig hebben! :D Alleen, dat betekent dat ik 4 dagen per week niet mee eet met het avondeten met mijn vriend en ons zoontje.

Kan ik dit wel maken tegenover mijn zoontje? Misschien stom maar gaat hij er geen last van krijgen dat mama niet mee eet? :)

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Tsjah ik eet ook 4 avonden per week niet mee omdat ik dan werk. Ik baal er ontzettend van maar de kinderen hebben het wel gezellig aan tafel met papa

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij mij thuis was dat vroeger ook zo. Ik vond het niet leuk omdat ik dan met mijn stiefvader opgescheept zat en dat een vreselijke man was. Maar anders had ik er echt geen probleem mee gehad hoor! :)

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Je ziet ze de rest van de dagen wel toch? Dan is het denk ik niet heel erg. Mijn vader was er nooit vroeger, niet met eten maar ook overdag en 's avonds voordat ik naar bed ging helemaal niet. En dat vond ik heel jammer. Maar als je ze buiten het avondeten wel gewoon ziet moet het geen probleem zijn lijkt me. Succes!

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ok bedankt voor jullie reacties dames! Ik zie hem dan idd de rest van de dag nog. Was meer het idee van dat hij slecht zou gaan eten ofzo als k er niet bij ben.

Ik denk dat ik maar gewoon ga solliciteren. :) Hoop dat het lukt!

6. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Hier eten wij s´avonds nooit samen.Omdat of papa of mama werkt.
    Wij eten wel altijd rond 14:00 uur een uitgebreide en warme maaltijd samen.
    Samen eten vind ik wel belangrijk, ik zou dan gewoon s´middags samen lunchen, tafel dekken en er een gezellig ¨samen-eet- momentje¨ er van maken. (misschien doe je dat al)

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier eet papa zelden mee, en ze eten dan echt niet beter of slechter hoor. Ze wennen er aan en als hij er wel is dan ook prima :) Er zijn tenslotte 3 dagen dat je wel met ze eet. Je ziet ze overdag, meer dan genoeg aandacht kunnen ze dan krijgen joh. Gewoon doen!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Precies, mijn vader at vroeger ook alleen in het weekend mee, tenzij hij ook op zaterdag werkte. Met het ontbijt zagen we hem ook nooit, want hij was om 6 uur de deur al uit. Went zo hoor, ik heb dat als kind nooit erg gevonden.

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Vanochtend mailtje gekregen dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek! :D Maandag mag ik op gesprek gaan!
    Tegenwoordig ben ik al blij als ik uitgenodigd word voor een gesprek! De vacatures liggen helaas niet voor het oprapen.

Ik was wel verrast toen ik de uitnodiging zag aangezien ik eergisteren nog een bevestiging had gekregen met daarin de vermelding dat ze na 17dec(de sluitingsdatum) de sollicitaties in behandeling zouden nemen. :D

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Spannend! Veel succes maandag!

Deel Deze Pagina