Nu de sneeuw eraan komt lijkt het mij leuk om hier foto's neer te zetten van baby's of kinderen in de sneeuw! Helaas heb ik nog een foto kunnen maken, mijn zoontje is 10 maanden. Toen hij 1 dag oud was, lag er een goed pak sneeuw maar toen mochten we nog niet naar buiten! Ik heb wel een begin maar dat is nog niet wat ik bedoel natuurlijk.. Ben benieuwd naar jullie foto's en misschien doe ik nog leuke tips op! Deze foto was afgelopen maandag, toen hij door het raam de sneeuwvlokjes probeerde te pakken
Hier een foto van een erg blije Eva, ze was zo blij dat we ein-de-lijk (ik wilde nog even douchen en wat eten ) naar buiten gingen! Tweede foto is dat ze net een sneeuwbal naar mij gegooid heeft
Hier ligt ook nog geen sneeuw maar als ik de weerberichten mag geloven, morgen wel! (Haarlem) Maxellera: Prachtige foto!! Stando: Schattig! Kan niet wachten om met mijn zoontje door de sneeuw te banjeren!
Tja dat krijg je als je vraagt of ze even lief kan kijken voor de foto.... die weet zich geen houding te geven
Haha ze wilden bij ons vanmorgen direct de nieuwe skipakken uit proberen! Wat een gehijs zeg, maar goed, het is gelukt!
Lekker naar de Hout dus grappig eens een stadsgenootje op het forum tegen te komen ontopic; (nog) geen sneeuwfoto, hier. Wel heeft hij vandaag bij de open voordeur de hagelsteentjes een voor een geinspecteerd om te besluiten dat het maar koud was en het weer errug snel van zijn handje te schudden Toen ik zijn naam in de hagelsteentjes schreef stond hij helemaal vreemd te kijken dus ik ben zeer benieuwd naar de voorspelde sneeuw!
Wàt super schattig! Ik denk dat ik er ook één aan ga schaffen.. Weet alleen nog niet waar.. heb ook al 2 wintjerjassen
@noukjetygo @soepkip hier ook een mug.. Maar vanmorgen was de wereld toch wel een klein beetje wit? Nu is t wel weg! .. Hopen dat als morgen de gordijnen opengaan de wereld flink wit is! Echt zin in! X taatje