Hallo, welke meegroeistoel is goed? Ergonomisch? Ik weet niet goed waar ik op moet letten... Ik zie merken als Triptrap, Kiddo (inklapbaar, handig), stokke, yaris, chair linn, eco jill, sit&more.... ik kom er niet uit! Alvast bedankt.
Wij hebben twee TrippTrapps (die zijn van Stokke, dus je kunt er meteen één van je lijstje afstrepen ), met de rest heb ik geen ervaring. Ik denk dat het ook een beetje is wat je mooi vindt en wat bij de rest van je kamer past? Wij hebben de TrippTrapps gekregen van iemand waar de kinderen er te groot voor waren geworden. Ik ben er blij mee, want ze staan prima in onze woonkamer en ze passen mooi onder de eettafel. Qua zitten vind ik ze vooral voor de oudste fijn, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ze hier altijd zitten te wiebelen en we geen beugels hebben (en die ook niet makkelijk kunnen kopen ivm ouder model stoel).
Wij hebben een bloom fresco, ben er super tevreden mee! Vind hem sowieso heel mooi, hij is stevig en ze ligt er heel goed in. Hij kan vanaf de allereerste dag tot, ik geloof, 5 jaar mee!
Wij hebben nuna zaaz. Erg fijn ding! Alleen 1 nadeel t schoonmaken is wat moeilijker. Maar met een stofzuiger zo gepiept
Wij hebben eentje van het kruidvat. 35 euro. Vanaf vijf maand in gebruik met beugel. Met een maand of 16 de beugel weg gehaald omdat ik het zoveel tillen vind steeds. Nu klimt hij er zelf gewoon in. Ideaal Mijn nichtje van acht jaar kan er ook op. Dus hij staat hier nog wel even