Verkopen ze die dingen uberhaupt daar? Heb een leuk dagje blijdorp op de planning, met regen, uiteraard. En niet in het bezit van regenponcho's. Dom. Maar voor die x dat we ze gebruiken ga ik niet een boel geld uitgeven en rij anders nog wel even langs action ofzo. Dus weet iemand of ze ze verkopen en voor hoeveel?
Hmm vanaf 12 uur is op zuidplein (en in de stad ook dnek ik.. want zondag) de xenos open Die heeft pakjes met 3 kinderponchos voor 2 Al is het wellicht geen slecht idee om een extra pakje aan te schaffen want het is hier nog niet droog geweest vandaag
5 euro valt nog mee idd, ik ging uit van 10-12 euro. Dank je wel dames voor de info! Kijk even wat ik kan regelen, dichtsbijzijnde xenos vanaf hier is bij de oosterhof of stad dus ligt niet echt op de route. Maar lijkt mij als ze bij de efteling maar 5 euro zijn ze bij blijdorp niet veel duurder zullen zijn. Ik woon zelf ook in Rotterdam en zie het steeds met bakken naar beneden komen haha, maar we gaan gewoon lekker genieten en kijk voor de poncho's wel even in het winkeltje daar. Topic mag dicht!
Hahaha ja ik zag hem ook even Saskia duurde jammer genoeg maar even.. We houden hoop hehe! En bedankt, gaat zeker lukken!!