4seizoenendekbed .... Hoe goed aan elkaar bevestigen? Drukknoopjes laten steeds los

Discussie in 'De lounge' gestart door juf Mariska, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Wij hebben een 4seizoenendekbed en de bevestiging aan elkaar is nie super. De drukkers latennsteeds los, waardoor er een van de dekens schuin in de hoes komt te zitten. Nu naai ik ze elk winterseizoen met een paar steken op verschillende plekken weer aan elkaar vast, maar dat moet handiger kunnen. Hebben jullie een idee?
    Klittenband, veiligheidsspelden, knopen ..... Ideeen zijn welkom.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik stop ze gewoon niet samen in een hoes;) Ieder een eigen hoes en dan de dunste dubbelgevouwen op het voeteneind. Als het echt koud wordt, dan pak ik hem erbij en anders blijft hij daar liggen. Leuk is om bij elkaar matchende hoezen te kopen, geeft iets extra's in je slaapkamer..

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb hetzelfde probleem (1-persoonsdekbed HEMA). Ik heb er extra drukknoopjes aan genaaid. Dit werkt wel. Irritant is dat loslaten he?

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi

ik heb het ook gehad! Ik deed toen met paar steekjes vastnaaien en in het voorjaar weer los. Ik werd er gek van!

We hebben groter bed gekocht, dus ook groter dekbed, ik heb er echt op gelet hahaha

5. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Veiligheidsspelden misschien?

6. sjak

sjak Niet meer actief

Ik deed vroeger (vorig dekbed) de punten met haarelatiekjes aan elkaar. Werkte goed.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Je zegt het zelf al klittenband werkt prima volgens mij

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Een rits er aan maken?

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ga er dit jaar klittenband op naaien, want ik word er ook gek van. Of tenminste: Jitte, want het is haar dekbed. Dat van ons zit met 2 ritsen aan elkaar, dat gaat niet zomaar los. Afgelopen jaar had ik het met plak klittenband gedaan maar dat liet ook los, dus komend jaar maar eens met de naaimachine aan de gang.

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    geen drukknoop, maar gewone knopen gebruiken. moet je alleen wel knoopsgaten maken........

11. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Naai wat slierten aan de hoeken, dan kun je ze aan elkaar vaststrikken.

Deel Deze Pagina