Wij hebben een 4seizoenendekbed en de bevestiging aan elkaar is nie super. De drukkers latennsteeds los, waardoor er een van de dekens schuin in de hoes komt te zitten. Nu naai ik ze elk winterseizoen met een paar steken op verschillende plekken weer aan elkaar vast, maar dat moet handiger kunnen. Hebben jullie een idee? Klittenband, veiligheidsspelden, knopen ..... Ideeen zijn welkom.
Ik stop ze gewoon niet samen in een hoes Ieder een eigen hoes en dan de dunste dubbelgevouwen op het voeteneind. Als het echt koud wordt, dan pak ik hem erbij en anders blijft hij daar liggen. Leuk is om bij elkaar matchende hoezen te kopen, geeft iets extra's in je slaapkamer..
Ik heb hetzelfde probleem (1-persoonsdekbed HEMA). Ik heb er extra drukknoopjes aan genaaid. Dit werkt wel. Irritant is dat loslaten he?
hoihoi ik heb het ook gehad! Ik deed toen met paar steekjes vastnaaien en in het voorjaar weer los. Ik werd er gek van! We hebben groter bed gekocht, dus ook groter dekbed, ik heb er echt op gelet hahaha
Ik ga er dit jaar klittenband op naaien, want ik word er ook gek van. Of tenminste: Jitte, want het is haar dekbed. Dat van ons zit met 2 ritsen aan elkaar, dat gaat niet zomaar los. Afgelopen jaar had ik het met plak klittenband gedaan maar dat liet ook los, dus komend jaar maar eens met de naaimachine aan de gang.