Op de Negenmaandenbeurs stond een stand van Allure Kristalpad. Ken je ze? Dat zijn een soort schuurpapiertjes waarmee je je heel makkelijk kan ontharen. De verkoopster deed het bij mij voor en inderdaad, gladde benen! Ik dacht: Dat wil ik ook! Dus meteen het hele pakket aangeschaft met navullingen voor 2 jaar. Handig, want die dame vertelde dat ze niet in de winkel te koop zijn. Alleen op dit soort beurzen. Eenmaal thuis ben ik het eens gaan proberen. Netjes 3x linksom, dan 3x rechtsom. Na gebruik heb ik hele pijnlijke benen. Echt alsof je met een schuurpapiertje er overheen bent gegaan. Het schrijnt zeg maar. Auw!! Genoeg redenen om ze niet meer te gebruiken, zou je zeggen. Toch? Nee hoor. Voor mij niet. Ik ben zo stom geweest om ook mijn bininilijn te proberen (werkte trouwens NIET!) en ook daar doet het nu pijn. Mijn huid is rood, geïrriteerd en opgezwollen. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan het product?
Je zegt het zelf al, tis een soort schuurpapier dus nu is de huid waarschijnlijk wat open geschuurd en geirriteerd, misschien helpt wat lotion erop, of baby olie zodat het herstellen kan
Werkt voor geen meter inderdaad. Of nouja, het resultaat op de benen is prima maar met een hoop pijn daarna Precies zoals je omschrijft! Heb ooit ook eens zo’n pad meegenomen op de huishoudbeurs maar voor mij was het eens maar nooit weer Hoop dat je er niet teveel geld aan hebt uitgegeven?
Ik had ze zien staan op de hhb, ik heb ooit een jaar of 10 geleden zo'n setje gekocht, idd hele schaaf plekken op mn benen en ik kreeg er ontzettend veel ingegroeide haren van. Het verbaasde mij dus dat het nog bestaat
Ik had ze ook geprobeerd bij de hhb. Ze deed het op mijn arm en ik had ze gekocht.. half uurtje erna allemaal rode bultjes dus na veel gezeur daar kon ik ze terug geven en gaven ze mijn geld terug gelukkig.. na reviews te lezen was ik blij dat ik ze heb terug gebracht.
Het setje heeft mij 25 euro gekost. Toch jammer. En ik had beter moeten weten. Als een product écht zo goed is dan zou het niet alleen op beurzen, maar ook wel in de winkels worden verkocht. Stom! Ik smeer er wat calendula op, dat werkt wel iets. Het is vandaag al iets minder rood en geïrriteerd dan gisteren. Hoop niet dat dit verhaal een staartje krijgt in de vorm van ingegroeide haartjes. @Joyciejj Goed dat jij er op tijd achter kwam en je geld terug kreeg!