Eisprong ineens niet gevoeld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tess83, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik heb al maanden één knal ovulatietest uit het niks (zonder op en aflopen bedoel ik) en vlak daarna een aantal uren flinke steekjes links.

Nu deze maand ineens oplopende ovulatietesten, zonder duidelijke knaller (wel een smiley maandag met clearblue), wel veel vruchtbaar slijm, maar naast de 'rare' testen ook voor het eerst niets gevoeld..

De testen begonnen zondag op te lopen en gisteren was de tweede streep weer weg.

Wat denken jullie, heb ik mijn eisprong gewoon gehad? Hebben jullie ook weleens ineens dat je niks voelt?

Alvast bedankt!!

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb ook 1 keer gehad dat ik niks voelde en dat het vruchtbaarheidsslijm ook niet heel duidelijk aanwezig was, maar wel een goede ovulatietest. Deze maand niet getest, wel duidelijk vruchtbaarheidsslijm gehad zonder verdere tekenen. Ik heb namelijk niet altijd dat ik het voel, dat vruchtbareslijm dus wel, behalve die ene keer.

3. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lastig soms hè..

Ik probeer me er steeds niet druk om te maken, maar om de een of andere reden had ik al sinds we begonnen zijn het gevoel dat het deze maand zou gaan lukken..

En dan gaat juist nu ineens alles anders dan voorgaande maanden.. ;)

Ik hoop maar dat het dan juist iets positiefs betekent!

4. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Heb ik ook een keer gehad en in die ronde ook cyclus bijhouden door arts en bloedprikken. Ik voelde niks maar heb toen wel een eisprong gehad volgens de uitslagen :). Dus kan gewoon voorkomen hoor. Sommige meiden voelen het nooit. Wij hebben het geluk dat we het (soms) wel voelen.
    Liefs

5. Logan

Logan Niet meer actief

Gynaecoloog zei mij dat het eigenlijk onmogelijk is om te voelen. Ik zou je test vertrouwen :)
    Hopelijk heb je goed je best gedaan.

6. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat is inderdaad waar!

Stom dat je je dan weer druk maakt als je dan niks voelt.. Je wilt geen kans onbenut laten uiteraard :)

7. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ja we hebben juist heel goed ons best gedaan!! Daarom zou ik ook balen als ik geen eisprong heb gehad..

Volgens mijn 'slimme' app zou ik ook gisteren mijn eisprong hebben, dus hebben we dinsdag goed ons best gedaan ;)

We gaan van het positieve uit!!

8. Logan

Logan Niet meer actief

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Kan best.. ik voel mijn eisprong altijd heeeel goed aan 1 kant. De andere kant minder tot niet :)

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan allemaal en misschien was het toen je diep in slaap was.

11. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel nooit wat

12. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik heb altijd hele erge pijn tijdens mijn ovulatie. Net nu we in de 1e ronde zaten voelde ik het dus niet!!! Vond het zo raar. Ik gebruikte geen ovulatie testen omdat ik toch super regelmatig was. En ik ben direct zwanger! Je ei is gewoon geweest hoor. Je hebt gewoon 1 keertje het niet gevoelt.

13. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    @bam .... geweldig direct in ronde 1 zwanger!!

Ik voel weleens een opgeblazen gevoel ten tijde van mij ei maar ik vertrouw altijd op mijn ovulatietest knaller! Maar tot op heden niet zwanger ... en deze ronde voel ik helemaal niets....

14. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties meiden, stelt me wel weer gerust!

@ bam: Wow! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het niet voelen van mijn ei hetzelfde resultaat heeft als bij jou!!

@ sunshine: Ik voelde bij mijn dochter ook echt helemaal niks! Een positieve test op 12 dpo was pas mijn eerste 'symptoom' dus niks voelen zegt nog niets! :)

15. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Naar aanleiding hiervan toch nog een vraagje.. Ik heb namelijk voor de zekerheid eventjes doorgetest..

En normaal worden mijn testen weer echt wit, nu niet..

Betekent dit dat mijn ei er toch nog aan gaat komen of hebben jullie ook weleens zo lang streepjes?

Bedankt weer!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,9 KB
      Weergaven:
      24
  16. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Als het goed is heb je je hele cyclus wel streepjes op je ovulatietesten.
    LH is nooit 0 als ik t goed heb.. iig is het normaal ;)

17. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tada! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,3 KB
      Weergaven:
      33
  18. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Oh wauw meid gefeliciteerd!!! En ik altijd maar denken dat ovu testen echt knallen als je zwanger bent!
    Geniet er van!

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb mijn eisprong nooit gevoeld denk ik.. Heb ovu-testen gebruikt en getempt, zo vond ik 'm :)

Deel Deze Pagina