Hallo allemaal, In februari wordt ons tweede kindje geboren. Bij de eerste hadden we de bekende ooievaar door het raam vliegen om het kenbaar te maken. Nu dacht ik aan een naamslinger voor het raam. Heb hele leuke stoffen gezien maar aangezien wij niet weten wat het wordt, moet ik er twee bestellen. Dat wordt prijzig. Ik kan 'm natuurlijk ook zelf maken....Maar hoe???? Ik heb geen naaimachine.....Iemand een leuk idee?
Ik heb van gekleurd papier rompertjes geknipt en daar de letters (in een andere kleur) aan beide kanten opgeplakt zodat je de naam van binnen en van buiten kunt zien. Dan maken we een waslijn waar we met knijpers de rompertjes ophangen.
hallo wij hebben bij de houtse bazaar, slingers gekocht voor 3,99 ofzoiets per stuk en lapje stof gehaald, ben zelf ook niet echt crea maar mams wel en die maakt na de geboorte de letters op de slinger en kunnen we zo elke verjaardag gebruiken. als je niet zolang meer moet kan je beide kleuren slingers en stof halen, en gene die je niet nodig hebt terug brengen. of houden zo duur is het niet, als je op internet gaat bestellen is echt kei duur. er bestaan vast ook strijk letters wat kraamhulp er vast eventueel op wil strijken. oja bij action xenos en zon soort winkels verkopen zo ook niet zo duren slingers
Hele goedkope rompertjes kopen (zeeman 1,- ofzo) en daar een slinger van maken door ze met leuke kleine knijpertjes (action) aan lint of koord te hangen (waslijn idee). Je kan dan met flockfolie, stof + vlisofix letters erop strijken. Of ze uit vilt knippen en ze erop plakken met (textiel)lijm of met de hand erop naaien.
Een vriendin van mij had opblaasbare letters gekocht, die ze met een zuignapje op de ruit kan plakken! Ook een idee? Misschien even googlen
Samen met zoonlief van 2,5 jaar zelf blaadjes gekleurd, letters in een contrast kleur geknipt en op de blaadjes geplakt. Blaadjes aan een lint nieten, en dan op de achterkant de naam nog een keer geplakt. Heb nu een roze en een blauwe slinger gemaakt, en de spulletjes die je nodig hebt kosten bijna niets... Nog een voordeel is dat je straks lekker in je verlof kan doen, mocht je je vervelen....