Weet iemand wat het ongeveer kost om een vaste trap naar zolder te maken of te laten maken? (liefst zelf maken)
Ik heb destijds (ik denk een jaar of 6 geleden) een bouwpakket trap besteld ergens bij een bedrijf in Veenendaal meen ik. Zou niet meer weten hoe het heet. Dit was om en nabij de 300 euro. Moet je 'm wel zelf plaatsen en in elkaar zetten.
Handig om te weten! Wij gaan over een paar maanden verhuizen en willen daar ook een vaste trap maken naar de zolder.
Wij hebben dit jaar ons hele huis verbouwd en de trap vervangen. De oude trap was klein en smal en was gebouwd in 1924. Nu hebben we een prachtige trap op maat laten maken in een houtsoort van onze keus. Wij waren 3500 euro kwijt, maar dan hoeven we echt nooit meer een trap te laten maken! Hij is onderhoudsvriendelijk en gemaakt van hardhout, zodat je niet na een paar jaar van die sporen in iedere trede krijgt waar je hebt gelopen. Succes met het maken van de juiste keus!
Ik lees mee! Wij mogen straks ook aan een vaste trap knutselen. Dan heb ik er ook nog een vraagje bij: Is het heel veel werk om hem te plaatsen? ( wij moeten ook nog het gat maken etc. )
wij hebben het ook gedaan,laten maken 900 euro. gat maken zelf gedaan met klusjesman,ong 300 euro (matreaal enz,en een dagloon) hekje bovenaan maken 60 euro opnieuw electra aanleggen (zwart) 400 euro (wit was bij ander bedrijf 1200 euro) gat dicht laten stuuken,en de muur erlangs,en halletje boven 275 euro (zwart),moest allemaal opnieuw was beschadigd,en door de elctra aanleggen enz. we moeten nog de trap schuren,en verfen,en de muren verven. ik weet wel...het is een hele klus!!