Hoe lang is jouw haar? vroeg het me af mijn haar komt tot ong. 10cm boven me kont denk ik heb er geen foto van nu
Ook tot ongv. 10cm boven mijn kont. Ben hard aan het kweken voor mijn bruiloft. Bespaard Bekijk bijlage 295037 extensions. Kijk de kapsters ook met een bijna wauze blik aan als ze moeten knippen. Een minipuntje mag eraf. Meer niet.
Het komt nu tot de onderste rand van mijn bh, zeg maar. Ik moet nog een tijdje door sparen want ik wil mijn haar doneren aan een goed doel.
Mijn haar komt tot 10-15 cm boven mn kont.. Ik ben hard aan t sparen voor langer, dan kan er een stuk(je!!) af, want mn punten zijn nogal dood van t verven..
Hier is het met de krul erin, ook de bedoeling voor de bruiloft en dan half opgestoken, maar van mij mag het dadelijk in augustus tot mijn kont komen. Bekijk bijlage 295039 Btw met dank aan de zwangerschaps + bevallingshormonen hoor.
Hier pas weer kort geknipt... Had redelijk lang haar, maar was het weer eens zat, het groeit bij mij heel snel, de kapster staat er altijd van te kijken, dus als ik weer lang wil ben ik er al met een half jaartje...
ik had achter korter.. en voor langer maar alles op 1 lijn laten knippen nu toch weer beetje spijt van
Mijn haar komt tot een stukje boven m'n schouders, maar heb slag/krul dus valt altijd korter. Ben het wel (weer eens ) aan het laten groeien.
Ik had t tot op mijn kont. Toen paar jaar geleden afgeknipt tot bijna stekels (waar zat mijn verstand??) en nu tot boven mijn bh bandje. Voor mijn bevalling was het 20cm langer, maar omdat ik lang platte rust had/zhuis, was het helemaal dood, dus weer een stuk eraf.
Tot op mijn bh bandje. 50 cm ongeveer, vanaf mijn hoofdhuid gemeten. Het krult wel. En heb nu gekleurde extensions er in. Wel net zo lang als mijn haar.
Tot net iets boven mijn schouders, zonder krullen zou het al wat langer zijn. Van mij mag het heel lang worden, dan heb ik alle lengtes zo'n beetje gehad..