Helaas hebben wij gister onze trouwe viervoeter in moeten laten slapen, we laten haar cremeren en krijgen haar urn mee naar huis, maar nu wilde ik voor vl iets van een sleutelhanger laten maken met haar as erin verwerkt. Kan zoiets? Heb al een beetje gegoogeld maar kan niks vinden
Wij konden dat laten maken bij het crematorium zelf. Uiteindelijk alleen voor een urn gekozen, die staat bij mijn moeder in de kast en ik heb de halsband.
Allereerst gecondoleerd. Wat een verdriet hé? Onze kat is maandag overleden. Bij het crematorium konden wij ook kiezen, urn, sleutelhanger of ketting. Ze hebben ook een webshop: Zoekresultaten voor Je kan ze ook bellen, dan kijken ze naar andere mogelijkheden.
Ja kan. Ik heb een hartje aan mn ketting met as erin. Je hebt inderdaad ook sleutelhangers. En anders kan je ook bij de gewone juwelier kijken voor sieraden of zo waar je as in kan doen.
Dankjewe lvoor jullie reacties, heb eens op de site gekeken en wat moois gevonden zo is ze toch altijd een beetje bij hem!