Kosten verjaardag kind.

Discussie in 'De lounge' gestart door Marente, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja das prima;) maar in je eerste post kwam het wat vervelend over vond ik:)

2. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Nou, mijn post was niet aanvallend bedoeld, hoor. Het viel me gewoon op :). Dat moet iedereen zelf weten.

En 80 gasten, nee, daar komen we niet aan: met onze verjaardagen zijn het tussen 35 en 45 man. En als je het goed leest heb ik het hier over 2-3 taarten. En eten: meestal tapa-achtige gebeuren, maar in veel soorten en maten. En inderdaad: allemaal zelfgemaakt (vind het nou eenmaal helemaal geweldig). Bij de kleine zal het alleen maar meer worden.

En kosten? Daar maak ik me geen druk over, dat komt goed. De grootste kosten post is drank: er gaat veel (vooral verschillende soorten) sterke drank doorheen. Als ik beter nadenk, zijn er heel weinig mensen in onze families / vriendenkring die bier of wijn drinken :)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nouja en gelijk heb je ook;)

Soms komen letters anders over dan dat je het zou zeggen in real life zeg maar...Niet alleen Plurk voelde zich enigszins aangesproken;)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ik persoonlijk voelde me niet aangesproken want ik zit niet zonder. maar voor de mensne die het niet breed hebben vond ik het wat rot overkomen. al zou het vast idd niet zo bedoeld geweest zijn;)

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ahja, ik heb je reactie inderdaad even teruggelezen. Was in zijn algemeenheid bedoeld. Gevalletje sneller typen, slecht lezen:D

Deel Deze Pagina