Iedereen heeft wel zijn talenten maar ook zijn tekortkomingen!!! en ik weet van mezelf dat ik absoluut niet goed ben ik grappige gebeurtenissen navertellen.(het is dan in 1 keer te stom voor woorden en absoluut niet grappig) en accentjes nadoen kan ik niet, wie volgt?!
Idd liegen kan ik niet .. en .....ben niet goed in de spagaat en op handen lopen en ben niet goed in stoere verhalen vertellen en ben ook niet goed in fietsen op 1 wiel..etc. etc..
Het huishouden, helaas. Het gebeurd wel hoor. Maar ik vergeet altijd wel wat. Zit dan b.v. op de bank met de lamp aan en zie dan nog een spinneweb ofzo. Oepsie!!!!
Het huishouden, opruimen, ordelijk te werk gaan eigenlijk alles niet waar ook maar enig vorm van ritme en structuur bij komt kijken. Dansen en zingen ook totaal niet, is eigenlijk ook ritme en structuur bedenk ik net.
pffff dat zou een lange lijst worden als ik dat moet allemaal zeg! maarre.. een paar dan -geduld hebben -stofzuigen (hij valt altijd op zn kant) -ook liegen, moet dan ook lachen -traplopen....
autorijden! ik kom overal, maar goed rijden, nee echt niet. Vooral naast een man die en een a, b, c en e rijbewijs heeft valt het des te meer op. Ik kreeg ook altijd "tips" Ik heb duidelijk aangegeven, ik rij dus geen commentaar en anders rij jij maar hihihiih
Zoeken en opruimen. Ik kan het gewoon niet! Ik heb dat overzicht niet, alles is bij mij altijd rommelig en een chaos. En zoeken kan ik dus ook niet, mijn man moet altijd alles voor me zoeken.
ik weet het niet, volgens mij kan ik alles Glapje. Ik ben heel slecht in tijden en namen onthouden ;( En naar dingen zoeken ben ik ook al zo'n ster in
o das een heel lijstje! maar een greep eruit: helaas het cliche: inparkeren, ik kan het niet! (en kaartlezen) opruimen moeilijke dingen koken