Ik moet een sinterklaas surprise maken voor een moeder, dochter en oma. Ze hebben ook nog eens alledrie dezelfde naam, dus nu wil ik eigenlijk 1 surprise voor alledrie maken (lollig en scheelt mij 2 surprises). Maar ik heb een beetje moeite met het verzinnen van een leuk idee. Heeft iemand een leuke ingeving? Ik krijg het altijd wel voor elkaar om in een gedicht de boel aan elkaar te kletsen .
Ik zou iets zoeken wat bij ze past. Een soort boek Een film Een hobby Een dier Een surprise maken is nog iets. Maar ik kan zo ook niet iets bedenken ken wat voor alledrie leuk is.. lastig
Zou je een boom kunnen maken onder het mom van een stamboom, en daar dan 3 verschillende boomhutten in (die van oma helemaal bovenin, die van moeder in het midden en die van dochter onderin), met een thema wat bij hen past? Ik noem maar wat hoor, maar de 'boomhut' van oma zou je kunnen 'behangen' met papier uit een puzzelboekje, als ze van puzzelen houdt, de 'boomhut' van moeder kun je in hoogglans spuiten omdat ze van nagellak houdt en de 'boomhut' van dochter kun je helemaal vullen met chocoladeblokjes, omdat ze gek is op chocola. De cadeautjes zou je daar dan weer op af kunnen stemmen.
je zou ook een grote doos kunnen maken (bijvoorbeeld) met een opdracht en nadat die opdracht voltooid is moet oma het kado uitpakken, wat een kleinere doos is en die moet ze aan dochter doorgeven. die maakt ook een opdracht, pakt ook een kado uit, wat een kleiner doos is voor haar dochter. die doet ook weer een opdracht, en in haar kado zitten 3 kadootjes waarvan ze er 2 aan moeder en oma moet geven.
Ah tof! Mocht je echt zoiets gaan maken, dan zou ik het eindresultaat best graag willen zien! Zoiets bedenken lukt me wel, maar het uitvoeren zou echt een ramp worden, haha. Ben benieuwd wat jij ervan maakt!
Is nu niet meer nodig....maar ik heb ook nog wel een leuke voor alle drie. Daarvoor moet je de 3 cadeautjes in een doos doen. Die doos inpakken in een andere doos, die weer inpakken in een grotere doos, en dan zo vaak mogelijk ompakken. Dan begin je met de naam van de eerste...de oma... Dus dan bv oma Susan...dan pakt ze uit en staat er de naam van tante Susan. ..dan geeft oma het pakket dus aan tante...die pakt uit en dan staat er de naam van Dochter Susan....en die pakt dan weer uit et cetera... En dat kun je steeds doen tot ze komen tot de doos waar voor alle Susans een pakje in zit.
Ik dacht gelijk aan van die matroesjka poppen die in elkaar passen en dan een foto van hun gezicht op die poppen. Is wel een karweitje.....