De vraag zegt het al, Wat zijn de kosten als je zonder medische reden toch graag in het ziekenhuis wilt bevallen? Iemand idee.. Groetjes jantina
Ligt denk ik ook beetje aan hoe je verzekerd ben. In het ziekenhuis waar ik ga bevallen is het ongeveer 450 euro en daar krijg ik de helft van terug. Maar de kans is groot dat het bij mij toch medische indicatie is. Maar in de brief die ik van ziekenhuis heb gehad stond dat bedrag in. Dus hangt af van ziekenhuis en hoe je verzekerd ben. Ik ben bij zilver kruis achmea en dan 3 ster.
Groene land en dan 4 *. Geen kosten aan verbonden. Helemaal als je een goed collectief kunt vinden heeft het echt nut je zo te verzekeren. Heb nl. ook geen eigen bijdrage bij de kraamzorg a 3,60 p.u. scheelt een boel geld dus.
ik zit bij vgz en ik ben plus aanvullend verzekerd en ik krijg alles 100% vergoed zonder medische .....
Ook ik krijg alles vergoed, ben (aanvullend) verzekerd bij IZZ, en hoef niets te betalen bij een poliklinische bevalling en ook de eigen bijdrage niet.. Daarnaast mag ik gebruik maken van 20 uur extra kraamzorg..