Mijn ongi komt er aan denk ik

Discussion in 'Zwanger worden' started by Teddie, Sep 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Morgen kan ik testen maar zoals het er nu voor staat komt mijn ongi er aan.
    Ik heb al een paar dagen last van bruine afscheiding maar het zet nog niet echt door.
    Jammer is het wel als het door zet maar ja geen ramp hoor dan ga ik gezellig naar de tweede ronde :D

Gisteren bij de ha geweest en die vertelde mij dat het heel normaal is dat ik nu ongi word en dat ik de volgende keer meer kans heb.
    Maar ja het kan ook nog even duren zegt hij en dat is ook zo.
    Nou ja ik kijk wel.
    Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik van het weekeind testen maar ik denk dat de :evil: er dan wel zijn.

Doei Teddy.

2. lovely72

lovely72 Actief lid

Jul 13, 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Jammer meid :(

Maar goed zoals je zelf al zegt, het is nog maar de eerste ronde....

Heel veel succes de volgende ronde :thumup:

liefs lovely

3. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Dank je wel en ik duim al weer dat het de volgende keer raak is.
    Probeer er ook niet zo veel meer mee bezig te zijn want anders maak ik mij zelf een beetje gek en dat is niet de bedoeling he.

doei Teddy

4. lovely72

lovely72 Actief lid

Jul 13, 2006
    150
    0
    0
    almere
    Ja dat klopt maar we zijn er allemaal mee bezig hoor anders waren we niet op dit forum.
    Iedere maand is het weer spannend en het is dus niet zo gek dat je er steeds aan denkt. Het is nou eenmaal iets dat je heel graag wilt en als je iets graag wilt wil je daar alles voor doen en denk je daar constant aan...(tenminste ikke wel...)

XXX lovely

5. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor dat als je iets graag wil dat je er aan denkt en dat is bij mij ook zo.
    Vooral als je in je omgeving mensen hebt die kinderen hebben dan wil ik ook zo graag.
    Maar ja een zwangerschap kan je niet op bestelling doen :D dus geduld is een schone zaak en soms wel een hele schone zaak he.

Ik denk er ook aan hoe het is als ik met een dikke buik mag lopen en straks gezegend mag zijn met een gezond kindje en hoe ons leventje er uit komt te zien en de kinderkamer.
    Leuke dingen toch en dat neem ik mij zelf niet af hoor,veel te fijn om er over na te denken.

Doei Teddy.

6. lovely72

lovely72 Actief lid

Jul 13, 2006
    150
    0
    0
    almere
    Gelijk heb je!! Droom en fantaseer maar lekker en misschien is het voor je weet wel raak!!!

Ik heb zelf een zoon van bijna 15 dus was erg jong moeder. Ik wil zo graag een 2e kindje en denk dan ook vaak dat ik de zwangerschap nu heel anders ga beleven. Ben nu 33 en toen 18. Nogal een verschil denk ik. Je gaat er dan volgens mij veel bewuster van genieten....

Nou meis we wachtend maar af hé, wat kunnen we anders doen

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wordt volgens mij vandaag ook ongi :x
    Ik ben het nog niet, maar mn buik is enorm aan het rommelen en ik heb hoofdpijn en een lage rugpijn.
    Maar we blijven hoop houden, zolang ik het nog niet ben.

Oh, wat is dit erg zeg, hahaha

Liefs Joyce

Share This Page