een volle of lege blaas?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sharon20, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hallo allen,

ik heb nog een vraagje :D (Alweer)
    ik ga straks voor mijn eerste echo. en heb ooit ergens gehoord dat het beter is om een volle blaas te hebben...

klopt dit?

ik moet namelijk heeeel veel plassen,,, als het beter is om met een volle blaas te gaan, dan houd ik alles maar even op :D

bedankt alvast!
    X sharon!

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hoi sharon

ik heb met 7 en 9 weken een echo gehad enb had op dat moment ook geen volle blaas maar was wel duidelijk wat te zien hoor dus volgens mij hoeft het niet

veel plezier straks
    groetjes debby

3. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Bij ons hing er een bordje dat het absoluut niet de bedoeling was dat je een volle blaas had. ;)

Maar ik lees het wel heel veel hier hoor, dat het met volle blaas moet, zeker voor de 12 weken dus misschien zou je op de site kunnen kijken waar je naartoe moet?
    Maar goed, zonder volle blaas zagen ze het bij mij ook prima hoor!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik kreeg een brief van tevoren waarin stond: tot 13 weken zwanger, wel volle blaas omdat je baarmoeder dan beter zichtbaar is.
    Maar het blijkt dat niet iedereen dat vraagt. Als je hier geen instructies over hebt gekregen, zou ik er vanuit gaan dat het niet hoeft. Anders was je er wel voor gewaarschuwd, lijkt mij.

Succes!

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik denk dat het er ook aan ligt aan wat voor echo je krijgt. Als je zo vroeg al een uitwendige echo krijgt dan kan het zijn dat een volle blaas handig is.

Maar met een inwendige echo lijkt het mij echt niet hoor :confused: moet er ook niet aan denken dat het wel moet.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb het nagevraagd bij de echo
    inwendige echo is een lege blaas slimmer
    en uitwendige echo raden ze een volle blaas aan...
    ;) althans hebben ze mij verteld :)

Deel Deze Pagina