hallo allen, ik heb nog een vraagje (Alweer) ik ga straks voor mijn eerste echo. en heb ooit ergens gehoord dat het beter is om een volle blaas te hebben... klopt dit? ik moet namelijk heeeel veel plassen,,, als het beter is om met een volle blaas te gaan, dan houd ik alles maar even op bedankt alvast! X sharon!
hoi sharon ik heb met 7 en 9 weken een echo gehad enb had op dat moment ook geen volle blaas maar was wel duidelijk wat te zien hoor dus volgens mij hoeft het niet veel plezier straks groetjes debby
Bij ons hing er een bordje dat het absoluut niet de bedoeling was dat je een volle blaas had. Maar ik lees het wel heel veel hier hoor, dat het met volle blaas moet, zeker voor de 12 weken dus misschien zou je op de site kunnen kijken waar je naartoe moet? Maar goed, zonder volle blaas zagen ze het bij mij ook prima hoor!
Ik kreeg een brief van tevoren waarin stond: tot 13 weken zwanger, wel volle blaas omdat je baarmoeder dan beter zichtbaar is. Maar het blijkt dat niet iedereen dat vraagt. Als je hier geen instructies over hebt gekregen, zou ik er vanuit gaan dat het niet hoeft. Anders was je er wel voor gewaarschuwd, lijkt mij. Succes!
Ik denk dat het er ook aan ligt aan wat voor echo je krijgt. Als je zo vroeg al een uitwendige echo krijgt dan kan het zijn dat een volle blaas handig is. Maar met een inwendige echo lijkt het mij echt niet hoor moet er ook niet aan denken dat het wel moet.
ik heb het nagevraagd bij de echo inwendige echo is een lege blaas slimmer en uitwendige echo raden ze een volle blaas aan... althans hebben ze mij verteld