Over een paar weken word mn meisje 4 en gaat ze naar school. Ik heb bij de belastingdienst al het KOT voor haar stop gezet per die datum. Nu kom ik toevallig een overeenkomst tegen van het KDV en daar zie ik een einddatum 2 weken later Dat houd dus in dat ik voor die 2 weken nog gewoon een (flinke) rekening krijg terwijl ze daar niet is.. ik krijg natuurlijk geen KOT meer dus die kosten zijn voor mij. Is dit normaal? iemand een idee wat ik moet doen? kan ik de datum bij de belastingdienst 2 weken opschuiven of pikken ze dat niet?
Waarom staat de eind datum 2 weken later? Bij de meeste organisaties is het zo dat de opvang stopt op het moment dat ze 4 word.
Ligt aan de opzegtermijn en of je op iedere dag van de maand op kunt zeggen of alleen op de eerste of bv. op de eerste en halverwege de maand ed. Bij onze oudste stopte de opvang op de 16e, maar daarna heeft ze nog één dag gebruik gemaakt van de opvang op het KDV, die hebben we dus los moeten betalen. Verder geen verstand van, maar kun je de belastingdienst niet bellen om te vragen of je de datum nog aan kunt passen? Of desnoods opnieuw KOT aanvragen voor die twee weken als aanpassen niet kan?
Dat is eigenlijk raar van het kdv...in principe zou het contract moeten stoppen de dag voor je kindje 4 wordt. Ik zou hen morgen gelijk benaderen en vragen waarom ze dat zo doen