Neem het vanavond op omdat manlief niet thuis is zodat we het morgen samen kunnen kijken maar kost moeite er niet heen te zappen
Elke donderdag met een lekker dekentje en kussentje op de bank uitgestrekt Grimm en American Horrorstory kijken, heerlijk! Wat te snacken erbij en mijn dag kan niet meer stuk
Jaaa!!! Ik kan ook niet wachten tot ik hem kan kopen, hebben een paar afleveringen gemist.. 22.03 komt het uit
Jaaa ik vind het ook heel leuk . Kijk het mee met Amerika, maar nu helaas nog twee weken wachten tot de volgende aflevering .
Geen idee, ze hadden ineens een 'pauze' tussen aflevering 12 van seizoen 2 en aflevering 13 van seizoen twee.. En niet zo'n korte pauze, van november tot maart . Op IMDB staat ook nog maar tot en met aflevering 15 van seizoen twee. Hopelijk komt er snel meer te staan want ik heb geen zin om na drie afleveringen weer maanden te wachten .
Ik had gereageerd maar blijkbaar moet mijn reactie eerst worden goedgekeurd :S.. Ik had er in gezet dat toen ik begon met kijken ze in NL al een tijdje aan het uitzenden waren dus heb ik de afleveringen ge.down.load (weet niet of dat het woord was waar ze op hebben gefilterd ), en sindsdien kijk ik dus mee met Amerika. Wel fijn want geen reclames en kan kijken wanneer je wil , behalve nu met die pauze .
Ik kijk het ook vanuit de VS... jammer alleen dat het al zo'n tijd stil ligt... maar begint volgens mij bijna weer!