Iemand die dit herkent? Ik heb er nu een aantal dagen flink last van. Sowieso erg veel boeren, en dan 9 van de 10 keer gevolgd door wat kots wat mee omhoog komt Heb dit niet alleen na het eten maar ook als ik net wakker ben bijvoorbeeld.. (Mijn banner gaat trouwens uit van mijn langste cyclus. Kan ook een cyclus van 27 dagen zijn, dan zou mijn NOD dinsdag a.s zijn)
Ik heb het rond de eventuele innesteling gehad... Echt het eten wat omhoog kwam... Ik ga maandag testen...dus weet niet of het bij zwangerschap hoort
hoi isabel, ik boer ook de hele dag! word er soms gek en vies van! soms komt er ook eten mee en proef ik dingen die ik bij wijze van spreken de dag ervoor gegeten heb......vrezelijk!!! ik weet niet eens of ik wel zwanger ben (ga ik morgenochtend testen,maar weet het bijna wel zeker omdat dit onze 2e word) 5 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstuatie dus ben benieuwd.......wens je veel sterkte met alles.... groetjes biby
Wat spannend meiden! Bedankt voor het reageren trouwens Laten jullie het beide weten als jullie getest hebben? Ik duim!
goedemorgen meiden, nou heb vanmorgen een test gedaan!!!!! en........niet zwanger gaf die aan?? snap er helemaal niks meer van.... ben misselijk,heb pijn in me borsten,pijn in me onderbuik en rug,hoofdpijn,duizelig en ik boer de hele dag door hahaha nou wacht nog maar een paar dagen en dan gooi ik er nog maar een testje tegen aan!! (of ik moet het ondertussen worden,wat ik niet hoop natuurlijk) nou veel succes met alles allemaal en ik hoop snel positieve reacties te lezen!!!! liefs bianca