Hallo meiden, Wie van jullie is er ook zo misselijk en kan iemand mij tips geven over wat helpt om het te verminderen
Ik heb het ook gehad de eerste 11 weken heel erg. De hele dag door Na die 11 weken ebte t langzaam weg.. Godzijdank! Heb er niks voor kunnen vinden.. crackers voor t opstaan eten, heb alles geprobeerd. Weet wel dat je een soort thee kan drinken, of kleine beetjes meerdere keren per dag eten bijvoorbeeld. Succes, het is echt geen pretje..
thanks voor je reactie. Dat laatste helpt wel inderdaad want als mijn maag leeg is dan ben ik gewoon echt misselijk..
mja heb er laatste dagen ook weer gigantisch last van.... (alleen ben ik zover ik weet niet zwanger) wat bij mij helpt is idd crackers... en verder proberen zuur eten en erg zoet te vermijden... en om de 1 of andere reden helpen bananen ook wel een beetje hoop dat je er snel vanaf bent!
Hoi, Ik heb er ook last van gehad. Ook later in de zwangerschap. Nu valt het gelukkig mee. Toen ik van de misselijkheid niet eens meer kon drinken heb ik via de huisarts een middel hier tegen gekregen. Het heet emestafenen en is speciaal voor zwangerschapsmisselijkheid. Misschien een idee om even bij de huisarts langs te gaan als andere trucjes zoals al eerder werden aangegeven niet helpen. Sterkte en het is voor een goed doel zegt men. Krissa
Hier de eerste 20 weken ook enorm misselijk geweest, was de hele dag aan het overgeven. Heb er helemaal niets voor gevonden, maar als het kan, probeer dan te blijven eten (zorgen dat er altijd wat in je maag zit). Als je er echt veel last van hebt, kun je inderdaad altijd de huisarts bellen voor emesafene. Ik heb het ook gehad, het is geen wondermiddel, maar haalt wel de scherpe randjes eraf. Heel veel sterkte, meid!
Ik heb primperan gekregen van mijn arts tegen de misselijkheid. Maar het is en blijft een medicijn en ik neem liever niet teveel daarvan tijdens de zwangerschap. Erg vervelend die misselijkheid. Bij me zoontje had ik het 20 weken lang hopelijk nu iets korter.
Hoewel ik er wel t zuur van krijg, cola helpt bij mij wel tegen t misselijke gevoel! Ik neem dan dus elke keer een klein slokje want anders krijg ik last van de koolzuur en eten waar je trek in hebt.. als er iets is waar je misschien wel zin in kan krijgen, dan dat gewoon gaan halen.. vaak is dat ook datgene wat t beste valt zeg maar
Dit is echt heel erg vervelend, ik heb het gehad tot een week of 13 daarna werd het minder.. Ik heb zelf toen constant gedacht, dit gaat nooit meer weg, maar gelukkig dus wel.. Ik nam ook veel droge crackers,maar at ook de hele tijd van die citroen balletjes van napoleon..
En jezelf niet verplichten met de pot mee te eten gewoon eten waar je op dat moment nog een beetje trek in hebt herken t
Helaas, ik heb geen tips. Het enige wat mij -een beetje- hielp was een bezoek aan de dokter. Die gaf me emesafene mee, en dat maakt de enorme misselijkheid een klein beetje draaglijker. Maar ik ben tot aan het einde blijven spugen, heb de zwangerschap echt uitgezeten. Ik hoop voor jou dat het snel minder wordt!
Helaas, hier ook geen wondermiddel gevonden. Tot op dit moment heb ik erg last van misselijkheid. Gelukkig niet meer zo erg als de eerste 20 weken (toen echt ieder dag meerdere malen overgegeven), maar vooral ś avonds hier nog steeds veel last van. De beste tip die ik je kan geven is om alleen te eten waar je trek in hebt. Staat iets je tegen, probeer het dan ook maar niet, gaat meestal mis... Sterkte!