hallo allemaal ik ben 14 weken zwanger. een tijdje had ik geen behoefte aan seks. en nu die behoefte weer terug komt. doet het zeer bij het vrijen. het is strak en het lijkt wel of het schuurt. ook al ben ik gewoon vochtig. als we eenmaal bezig zijn dan zakt het wel af maar op dat moment is het ook heel gevoelig net zoals de clitoris is dan erg gevoelig en het lang doorgaat begint het zelfs pijn te doen, als hij er aanzit. we stoppen dan wel. maar vindt het dan erg lullig. hij heeft ook zo zijn behoeftes. wat kan hier aan doen.? we willen het allebij nog graag doen xxx sharon
Je hele onderkantje is gedurende de zwangerschap extra goed doorbloed dus ook gevoeliger... Misschien dan zachter of rustiger aan? Niet direct op de clitoris maar er omheen? Ik kan er niet over meepraten helaas voor mijn mannetje is mijn libido niet toegenomen ik moet er niet aan denken....
Eerste zwangerschap was de seks geweldig, deze keer heb ik ook pijn. Heb het moeten accepteren en hoop dat het na de bevalling weer goedkomt.