Ik ben nu 4 dagen kotsmisselijk 's ochtends en 's middags.... Heb sinds vandaag last van buikkrampen, zouden de duivels komen??? Mijn NOD is op 10 januari hoop dat het dit keer raak is....
Meid ik herken het helemaal wat je verteld ik moet nog 5 dagen wachten. Ik ben ook met vlagen misselijk hoor. en sinds vandaag weer ( had het ookin het weekend) last van me buik en darmen Maar bij mij is dat meestal een teken dat de eraan komen. Ik hoop dat het raak is voor je meid
het is maar even afwachten he meid. Als je overtijd bent wanneer ga jij dan testen? ik denk 14-01 op de verjaardag van me dochtertje
Hahaha nu jij het schrijft Femke snap ik pas dat het om twee streepjes gaat....ik snapte hem eerst nooit Volgens mij had ik blond geboren moeten worden....
sorry natasja. Lolita we kunnen samen gaan aftellen naar onze NOD en hopelijk is het voor ons beide raak en zijn de kwaaltjes die we hebben er omdat we zwanger zijn hihi
Mocht ik overtijd zijn dan ga ik een test doen als ik 3 dagen over tijd ben, want het kan zo zijn dat ik een cyclus heb van 30 dagen ipv 28...
Ik heb hem van een internetsite ik weet niet meer welke, o die van jou is pas gaaf cool man wil ik ook hahahahah
Dat zou ik echt heeeel erg leuk vinden doen we Paula gaaf, wat voor kwaaltjes heb je nog meer eigenlijk?
ik heb je een pb gestuurd ook gelijk de banner gegeven mag je ook gebruiken hoor heb ik gemaakt met psp
Ik heb je PM gelezen en beantwoord heel lief van je en die banner is echt superleuk, ik hoop dat we samen een echte hebben op de WC hahahah met 2 vette rode strepen!
Ik heb je een PM gestuurd paula, ik denk tussen de 10de en de 12de van deze maand, ivm langere cyclus!