wie heeft dat ook

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asjuh, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik nam me voor dat we gewoon relaxed zouden beginnen om zwanger te worden ...pfffffff niets is minder waar dit wordt ronde 3 de maanden duren een eeuwigheid en ik let op iedere klein symtoompje ...Gek word ik er van ..zou dat de leeftijd zijn ?..
    ik geloof namelijk niet dat ik dat ook had toen ik 21 was en zwanger wilde worden van de eerste ( wat 9 mnd duurde voor het lukte) 23 was ik toen we een 2e wilde (meteen raak)
    nu ik met mijn nieuwe echtgenoot een kindje wil op mijn 34e is het net of dat er veel meer gaat tellen ...zo`n biologische klok of zo hahah wie heeft dat ook of heeft het helemaal niets met de leeftijd te maken ?
    greetz as
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat het niet perse te maken hoeft te hebben met leeftijd.
    Wachten duurt inderdaad heel lang, en zeker als je iets heel graag wilt.
    Ik weet zeker dat we daar allemaal over mee kunnen praten.
    Maar vroeg of laat gebeurd dat grote wonder wel.

    Groetjes
     
  3. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hoi Hoi
    Ik herken het zeker wat je schrijft. Toen ik de eerste kreeg was ik 21, en 23 met de tweede. Ook toen was ik er wel mee bezig, maar heel anders als nu.
    Ook wij willen graag een kindje samen, mijn man heeft zelf nog geen kinderen.
    Ik zit nu ook in ronde 3, en ik merk dat ik er zelf heel erg mee bezig ben. Gelijk begonnen met temperaturen, dat doe ik nu niet meer, ovulatietesten kopen en gebruiken, we praten er best veel over, en ook de tijd rond de vruchtbare periode geeft eigenlijk wat meer spanning dan normaal.
    Misschien omdat we alletwee al ouder zijn, ik ben 36 en hij is 40, misschien ook wel omdat we in 2004 een miskraam hebben gehad, misschien omdat we gezegd hebben dat we het een bepaalde periode proberen, en zijn we dan niet zwanger, dan gaan we met ons 4en verder.

    Het is wel een gezonde spanning hoor, maar toch voor mij eigen gevoel anders.

    En het wachten is voor iedereen spannend hoor, we willen toch allemaal graag snel zwanger zijn, het meemaken en een babietje krijgen ??

    groetjes
    celiene
     
  4. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik denk ook niet dat de leeftijd er echt mee te maken heeft. Aan reacties van iedereen te lezen en hoe ik er zelf mee bezig ben, merk je wel dat het iedereen te lang duurt. het is ook zo jammer dat je maar een paar daagjes per maand vruchtbaar bent.
     
  5. Niet meer actief

    Ik herken het helemaal ik ben er toch ook veel meer mee bezig dan ik had gehoopt.
    Ik ben 23 jaar en ben dus ook erg ongeduldig
     
  6. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik ben ook ongeduldig....het is mijn eerste, eerste ronde en tegen beter weten in door slechte kwaliteid van het zaad van Jan, maar ook ik denk ineens overal signalen te krijgen.....
     
  7. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb het ook gehad met mn 17e zwanger en 19e zwanger en was toen die tijd nog aan de pil. en nu zijn we bezig voor een derde en ben nu bijna een jaar van de pil af en in augustus een miskraam gehad en in november een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. dus mijn geduld zit er ook wel zon beetje op!!!!:D
     
  8. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    mn vriend en ik zijn beide 24 maar we vonden het toch erg jammer dat ik vandaag toch nog ongesteld werd! ik had het niet meer verwacht (had dacht ik ook al symptomen) en wou vandaag een test kopen, maar helaas! nu moeten we wachten en ik ben toch al ongeduldig ;)
     
  9. jessyke

    jessyke Lid

    30 okt 2005
    18
    0
    0
    onthaalmoeder
    oost vlaanderen
    hoe langer je bezig bent , hoe meer je er in je hoofd mee bezig bent denk ik , wij zitten ook in ronde 3 voor ons eerste kindje samen , we hebben er al beide uit een vorig huwelijk maar na in oktober een miskraam te hebben gehad staan we er wa bang voor . hopen dat 2006 een vruchtbaar jaar is he , voor ons allen !!!!!
     
  10. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    celientje dus jullie gaan ook voor nummertje 3 ...grappig he dat je die kriebels weer krijgt als je wat ouder bent ...mijn man heeft ook een zoontje van 6 jaar mijn kids zij n 12 jaar en bijna 11
     
  11. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    oeps misgeteld oink nummertje 4 voor ons beiden ik bedoelde mijn 3e zwangerschap ...als het gaat lukken dan hej ...maar we blijven positief ronde 3 ook voor ons ...
     
  12. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    ja inderdaad, ik wou eigenlijk altijd al een 3e kindje, maar in mijn vorige huwelijk is dat er nooit van gekomen.
    Dus de kriebels zaten er altijd al, en nu kan het misschien nog wel uitkomen ook. En vooral voor mijn man is het erg spannend, hij heeft nog geen kinderen van zichzelf, dus hij wil het zooooo graag.
    Enne, mijn kinderen zijn 12 en bijna 15.

    groetjes celiene
     

Deel Deze Pagina