Kotsende mensen in attractiepark

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nog nooit mee gemaakt gelukkig dat ik zelf of iemand die met mij in die attractie zit, moet overgeven. Maar kan me best voorstellen dat het wel eens gebeurd. Gelukkig maar dat ik daar niet zo overnadenk als ik in een attractie wil, want dan ga ik niet meer geloof ik :p.

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah lekker topic zo op de vroege morgen hahaha

Ik ben dol op pretparken (nu even niet ;)) maar heb gelukkig nog nooit een kotsende persoon gezien want dan ga ik zelf ook over me nek.

Ga zelf wel echt overal in vind alles leuk :D Hoe sneller hoe beter, hoe meer over zijn kop hoe beter.
    Alleen net als iemand anders hier houd ik totaal niet van het reuzenrad. Vind het veelste gammel voor me gevoel en word er suf en loom van en dus duizelig. Dus dat sla ik meestal maar over ;)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Iew, ik zelf word niet snel misselijk maar waar ik dus misselijk van word zijn meestal kermis dingen denk aan de brakedance of de kookpotten in de efteling iew...

Verder kanik gewoon alles doen heb zelf wel een keer iemand zien kotsen in de schommelboot bij de efteling hij kotste op het hoogste punt zo in het gezicht van iemand die een paar banken verder zat als ik Gatver!

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Vrienden van ons hebben een Break Dance gehad, ben er een keer dagje mee geweest en heb me verbaasd over de kots! Denk toch zeker 10a15 keer dat we de wagens schoon moesten spuiten en dat is dan alleen in de wagen, wat ze achter de boom doen zien we niet.
    Vond het echt schokkend.

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik kan daar dus ook niet tegen...het komt omdat plateua zelf draait de karretjes staan op draaischrijven en draaien ook en de karretjes zelf draaien ook nog eens dat is dus drie keer draaien :) ik word daar ook kotsmisselijk van daarom ga ik niet meer in dat soort atracties ;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, dan zijn wij collega's geweest.

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ons meest bij blijvende kots momentje was 6 man laten kotsen in 47 seconden! (formule X) (geloof me dat is knap haha)

waarschijnlijk waren ze al misselijk toen ze er in gingen

en de zweefmolen 4 jaar geleden?

het was rustig en er was een oudere man met n lange baard, die is 8 rondjes geweest

of nouwja 7 en half eigenlijk wand in de laatste secondes ging meneer over zn nek en had alleen maar chocomel gedronken die dag vertelde hij nog.
    nou meneer dat hadden we zelf ook kunnen raden wan er lagen 3 grote bruine ringen kots op de vloer en de drap hing nog in zn baard! gadver!

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ranzig topic dit.. :)
    Kan iemand het nog compleet maken met een link naar bijpassende foto of filmpje? Lijkt me leuk! :)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook in een attractiepark gewerkt, heb wel wat mensen zien kotsen na een attractie, schommelschip, achtbaan en de draaiende kookpotjes zelfs..

Echt zo smerig..

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ikzelf nog nooit overgegeven want ik kan wel wat hebben maar ik ben ooit eens met mijn vriendin in de spin geweest op de kermis in rotterdam :D hahahaha ik ga alweer lachen als ik er aan denk :D en omdat het toen erg stil was kregen we wat extra rondjes, dus na 4 rondjes begon mijn vriendin al bleek te worden maar wilde stoer doen en toch erin blijven zitten, toen we eindelijk dachten dat we gingen stoppen was ze blij en op het moment dat het stil stond zij die vent in dat huisje '' En we doen nog een extra extra extraaaaa rondje '' whahahahah nou we waren nog niet aan het draaien of mevrouw ging kotsen hahahhaah .. Ik seinen naar die vent dat hij moest stoppen maar omdat de tranen over mijn wangen liepen van het lachen dacht die vent dat we het naar ons zin hadden dus die zwaaide terug hahahhah, ik had het niet meer ..

11. kippiekip

Oke het is dan niet een echte pretpark achtbaan maar wel een leuk filmpje van een vliegtuig ritje :D

girl puking in plane - YouTube

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    getver..

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam

Gatver iew iew iew!

14. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Wordt al misselijk als ik denk aan die kotsende mensen. Ik kan er echt niet tegen om iemand te zien overgeven en moet dan ook idd zelf overgeven. Atrracties ga ik nooit in omdat ik weet dat ik misselijk wordt. Heb me ooit eens laten overhalen (2x zelfs, lekker dom) om in de Break Dance te gaan op de kermis. Voelde me toen echt zo beroerd, kon gelijk naar huis. Gelukkig niet over mn nek gegaan, want dan had ik me echt rot geschaamd denk ik.

Dat filmpje ga ik maar niet eens kijken, hang ik hier straks boven de pot ;)

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Je zal er maar bij zitten in het ritje... Bbbbrrrrr :D

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb zelf nog nooit overgegeven maar wel eens een meisje zwaar over haar nek zien gaan naar een ritje in de goliath....

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Daarom ga ik altijd voorin de achtbaan, hoef geen uitgekotste hotdogstukken in me face.

18. kippiekip

Nee, dan krijg je ze in je nek als je door bijvoorbeel de looping gaat hihihihi ...

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

:D

maar gadsie zeg!

Hier nooit overgegeven door een attractie of iemand getroffen die het wel deed toen ik ergens in zat.

Toen ik jonger was kon ik overal tegen. Kon keren achter elkaar in draai dingen als de centrifuge. Nu jaren later kan ik dat niet meer zo goed hebben.

20. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    voor de sterke maag

Deel Deze Pagina