Kotsende mensen in attractiepark

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Uhh sorry :) I'am sexy and i now it:D

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben al een hele poos niet naar een pretpark geweest, maar een aantal jaren geleden nog ging ik altijd door tot ik een spuugje moest. Ik kan absoluut niet tegen ronddraaiende dingen, dus die mijdt ik dan ook... Maar na 15 keer in een achtbaan sta ik er ook niet meer heel best voor...

Na een keertje een kleine beetje spugen ben ik weer helemaal voor de volgende ronde. :D

Nu gaat dat denk ik niet meer gebeuren. Vind 1 rondje in iedere attractie wel mooi... En ik weet wanneer mijn tax is bereikt.

Vind het wel altijd mooi om mensen met van die witte smoeltjes rond zo'n attractie te zien.. .

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ulgh,dan kan je meteen naar huis als je onder de kots zit:$

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dus het is al bijna normaal. Had ik echt niet verwacht.

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Als ik in bed lig denk ik ook wel eens aan rare dingen zoals jij zegt.

Dit was allemaal vroeger: ik heb één keer overgegeven in de Splash in Duinrell en één keer op de kermis na ronddraaiende attractie. Ik ben er echt te gevoelig voor. Nu ga ik bijna nergens meer in. Doe mij maar de rustige attracties hahaha!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Toen ik eens in een achtbaan in Bobbiaanland ging (schrijf je dat zo?) had er iemand voor mij in het karretje gekotst, gingen ze even snel opruimen maar toch hoefde ik niet meer in dat karretje. Smerig idee, bah.

Ik ga kotsen in een schommelschip dus daar ga ik nooooit in.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Inderdaad, ik was echt BANG! :)

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36

Het gebeurd vaak zat... En zo vaak zelfs dat in de pauze is het vaak zo tegen je collega " Hey, hoeveel punten heb jij al?"

Attracties gaan vaak niet langer dan 90 seconden dit zijn gewoon standaard programma's wel moeten wij opletten of er mensen over hun gaan en dan stoppen :)

En ohja de attracties worden iedere ochtend om 9 uur gewassen met de hand emmertje sop enz.. En kots word ook zo goed mogelijk opgeruimd

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Mag ik een teiltje....? :)

:D Als ik er maar over nadenk of 't zie gebeuren op t.v. of zo, doe ik mee, ik zweer 't! Behalve als mijn zoontje moet overgeven (tot nu toe 1 nachtje gehad) doet het me niets, gek hè.

10. Within

Within Niet meer actief

Dit topic moet je niet lezen als je net een tosti hebt gemaakt.. ;)

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik was vanmorgen heerlijk aan het ontbijten tot ik alleen nog maar de titel van dit topic las. Heb de rest niet meer opgegeten. Mijn trek was over. :)

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik heb in een attractiepark gewerkt,en het viel opzich mee qua kotsen.Maar het ligt er uiteraard ook aan in wat voor attractie je gaat;)

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Erwtensoep.
    Goulasch...

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zat ooit in een attractie op de kermis (zon groot ronddraaiende schommel) tegenover mij zat een joch die ziek werd, hadden we niet in de gaten maar voelde wat nattigheid langs me heen gaan ik dacht: regen??? Totdat dat ding stil stond en ik dat joch onder de kots zag zitten!
    Gatver gatver gatver!!!!! Ik ging zelf ook bijna over mn nek en mn shirt zat onder de spetters :s

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ieeewww!

Wáárom in hemelsnaam ga ik dan ook dit hele topic zitten lezen, een uur vóór wij gaan eten. ;)

16. tulip

tulip Niet meer actief

o dat vliegtuigritje, bahh!!

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb 1 seizoen bij Walibi gewerkt en daar gebeurde het vrijwel dagelijks.Er was zelfs een aparte code voor,voor de schoonmaakploeg bv "er is weer een (code nummer)bij de tomahawk"zoiets.
    Dat soort attracties hadden ook al standaard een emmer,bezem en water klaar staan;)
    Ik ben blij dat ik bij de horeca stond :D

18. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Heb 2 jaar in een pretpark gewerkt stond vaak op achtbanen en had het soms elke dag wel.
    Vooral bij warm weer en schoolreisjes maar kon gewoon bellen voor een emmer met water en dan hup weer verder met draaien.
    Het meeste ging pas spugen als ze eruit waren en had ik er niet zoveel last van.
    Gelukkig werk ik niet meer in dat pretpark en heb ik nu een vaste baan.

Groetjes gaga

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Haha, ik lig hier gestrekt achter de computer, gatver!
    Pff... kom net terug van een heerlijk etentje... beuh!

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Geweldige foto! :D
    Jee... je zou die vrouw ernaast zijn, je kan geen kant op, haha.

Deel Deze Pagina