tractatie voor kindje met glutenallergie

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn zoontje gaat volgende maand tracteren. Nu heb ik een leuke beker gevult met koekje, snoepje, ballon en badeendje. Leuk stukje doorzichtig folie en een lintje. erg leuk maar een kindje daar weet ik van dat ze een gluttenalergie heeft. Ouders hebben hiervoor een briefje uitgedeeld aan andere ouders. We hoeven er geen rekening mee te houden maar ik vind het wel leuk als dit kleine meisje gewoon dezelfde soort tractatie krijgt als de rest en het liefst ook wat lekkers zoals alle andere kindjes.

Wie heeft een kindje met een glutenallergie en heeft een leuke tip waar ze bijv een zakje koekjes en of snoepjes verkopen. geen groot verpakking :) maar losse dingentjes

gr sandra

2. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik heb zelf dan wel geen kind met coeliakie, maar vrienden wel. In de supermarkten staan glutenvrije produkten vaak in een apart schap. Bij ah staat op de eigen merk produkten heel duidelijk aangegeven welke produkten glutenvrij zijn. Bij de tuinen verkopen ze chocolade dierenkoekjes, maar dat is wel redelijk aan de prijs. Kijk ook eens goed op google.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ideaal, heb de link opgeslagen, leuk dat jip en janneke glute vrij zijn, ideaal

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Daar heb ik wat aan dankjewel. Zie dat zowel ah sls Hema leuke dingen heeft :). Denk dat het een zakje spekjes wordt

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Op Mueslireep.nl zijn ze te krijgen, geen grote verpakking. Succes!

Deel Deze Pagina