Hay meiden, Wij zijn nu 9 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Vanaf het begin is mijn cyclus regelmatig en krijg ik meestal een paar dagen voordat ik ongesteld word last van klachten. Dit keer is het anders; Sinds ovulatie; -lage rugpijn -soort menstruatiepijn maar dan iets anders en wat minder heftig -steken in onderbuik, soms wel best heftig Sinds een paar dagen; -ijskoude voeten/handen -heeel moe Nog 5 dagen te gaan tot NOD, zo spannend! Wat denken jullie, zou het dit keer zo ver kunnen zijn? Of heeft iemand van jullie dit misschien ook ervaren, en was je dan zwanger of niet?
Ja het koud hebben herken ik ook heel erg. Ik had het de 1ste weken steenkoud! Maar spannend, nog even wachten. Misschien kun je 1 dag voor je NOD testen of op je NOD zelf
Het kan zijn dat je het bent. Wanneer moet je ongesteld worden en weet je ook wanneer je het heb gedaan en wat is je cycles dagen. Die symtomen komen mijn ook bekent voor. Ik moest ongesteld worden op 16 januari. Ik had enrom koude voeten en handen. Ik had het zo koud dat de kachel en een dekkertje moest hebben. Ik dacht namelijk van nou ja ik word ongesteld maar nee hoor. 10 Dagen later geteste weer geteste. Dokter gebeld die zei gewoon van kom maar in maart terug. Ik zei okay. Gisteren bij de dokter geweest zwangerschaptest gedaan. Ik zag een lichte streep die bijna niet te zien was. Ik zei nog van ik zie een lichte streep ze zeiden dat het niks van. Ik zei ik vind het raar dat ik niet ongesteld word en heb vlinder achtig bubbles gevoel. Toen zeiden ze van dan wacht je maar over 2 weken, Ik zei geef mijn maar een verwijskaart voor bloedprikken want voel duidelijk dat er iets is, Want vind het raar dat ik niet ongesteld word en ben altijd optijd
Supernany, in januari al ongesteld moeten worden, en de dokter vindt dat je maar tot maart moet wachten? Rare dokter! Canina, probeer je niet al te gek maken qua kwaaltjes enz. Ook zonder kwaaltjes kun je zwanger zijn..
oeps foutje. Ik moest 16 febrauri ongesteld worden en ben niet ongesteld geweest. Gisteren bloed laten prikken donderdag de uitslag.