Is er iemand die iets in het Arabiesch kan schrijven voor me? Ik vind dat die vertaal sites niet zo goed werken... Het is een uitnodiging voor een kinderfeestje dus niet heel veel tekst 😄
Misschien handig als je erbij zet, wat je vertaald wilt hebben. Ik kan je helaas niet helpen, maar er zijn hier dames die dat gelukkig wel kunnen.
TS, ik denk dat dat komt doordat de meeste dames die dit zouden kunnen vertalen om geloofsredenen geen verjaardagen vieren.
Maar dat maakt toch in feite niks uit. Ze wilt graag iets vertaald hebben, dat is alles. Als dat niet mag van jullie geloof prima, maar dan zou het toch een kleine moeite zijn om dat even te melden?
Het is het is een van de beste vriendinnen van mijn dochter ookal mag het niet van het geloof ik vind dat het netjes is om haar uit te nodigen. Ze wonen nog maar kort in Nederland dus daarom wil ik het graag vertaald hebben.
Dit slaat werkelijk nergens op! Genoeg moslimas in mijn omgeving die WEL verjaardag van eigen kinderen en van anderen vieren. Misschien dat jij onder een steen leeft ofzo.....
Ze heeft het over een vertaalsite. Ik mag aannemen dat er achter de Arabische Google translate geen dameskransje zit die weigeren de vertaling uit te voeren omdat ze het niet eens zijn met verjaardagen...
Dankjewel voor je respectvolle reactie! Fijn dat het gewoon mogelijk is om respectvol en netjes met elkaar om te gaan en elkaars meningsverschil te respecteren, zonder dat er gelijk een waarde-oordeel aan vast zit. Toch? Inderdaad genoeg moslima's die dit doen. Ik heb ook nooit gezegd dat er geen moslims zijn, die geen verjaardagen vieren. Wat ik, nogmaals, slechts aangeef, is dat er dames zijn die dit vanwege hun overtuiging niet doen, en daarom dus ook niet zo snel zullen "meewerken" aan iets, wat in hun geloofsbeleving, niet thuis hoort. Net zoals je van bepaalde mensen die een christelijke stroming aanhangen niet zo snel antwoord zal krijgen over welke televisie het beste werkt. En je bent altijd welkom onder mijn "steen" om eens gezellig een kopje koffie of thee te komen drinken en te zien hoe ik leef. Nog een prettige avond.
OW gut gek ga stuk hier..... Alleen heel veel zogezegde christelijke weten vaak maar al te goed hou die tv achter gesloten deurtjes werkt. Maar goed das een ander verhaal maar echt jou reactie. Geniaal whahaha
Oh wow, het zou ook wel erg 'godsdienstig' zijn om gewoon een ander te helpen zonder te veroordelen. Kweenie hoor, maar zowel christelijk als islamitisch was er toch iets over het niet zomaar veroordelen en je medemens proberen te helpen? Of ben ik op een andere manier onderlegd dan jullie? Als je een ander kunt helpen en het kost weinig moeite - waarom zou je het dan niet doen?