Hoe krijg je 'kots'-lucht uit je haar? Ik heb mijn dochters haar al 3 keer gewassen en 't stinkt nog... Iemand een advies?
Ooh bah! Eeh ik zou een paar druppeltjes dreft proberen. Klinkt gek maar werkt vaak goed hoor. Succes.
Gelukkig niet nee! Wel bijna omdat ik haar lucht rook Ik kan er niet zo goed tegen... Vanochtend kon ik wel net de wc halen. Maar dreft.. idd een goed idee! Ga ik proberen! Bedankt
Oh getsie, kotslucht! Ik las het onderwerp en durfde het bijna niet te openen..... Maar eh, is het inmiddels weg die vieze geur?
Nou dames, manlief heeft vanochtend dochters haar weer gewassen... Ik heb hem gevraagd het met dreft te doen maar meneer is het natuurlijk weer vergeten! Ik kan moeilijk alles in de gaten houden als ik aan het werk ben! De kotslucht is minder maar nog niet helemaal weg. Ik heb zelfs de neiging het meisje in de wasmachine te wassen (doe ik niet hoor, wees niet bang!). Haar knuffels stonken ook naar kots en die stinken nu niet meer! Maar goed, morgen moet ik ook nog werken (dus zal oma haar in bad doen en die is 'doof') dus als ze dan nog stinkt dan zal ik 't met dreft en citroen proberen!
Hoi tandpasta! wordt in de verpleging ook wel gebruikt bij nare luchtjes! het is het proberen waard.... succes
AZIJN? Nog nooit van gehoord! Maar alles is het proberen waard. Ik kan het natuurlijk wel proberen te vragen aan schoonmoeders maar... ben bang dat zij 't niet probeert! Ik hou jullie op de hoogte!