Hallo, Ben erg benieuwd hoe de ervaringen zijn met zwanger worden en onregelmatig werken. Ikzelf werk onregelmatig (ook 's nachts) en rond de eisprong klussen wij met agenda's ernaast. (heel romantisch ) Mijn man werkt overigens gewoon van 8 tot 5. Temperaturen hoef ik niet te doen (klopt toch niet) en ovulatietests hoefde ik ook niet te proberen, zei de dokter... Wat zijn jullie ervaringen? Was je snel zwanger of duurde het heel lang en in hoeverre heeft het onregelmatige invloed op je cyclus? Het is allemaal wat, maar ik ben d'r echt heel benieuwd naar!!
volgens mij maakt dat helemaal niets uit, en ovulatietesten kan je gewoon gebruiken hoor bij onregelmatige diensten, en bij tempen kan ook hoor, er zijn meer meiden die dat doen, bij FF staat ook uitgelegt hoe je dan het beste kan tempen.
ik werk ook onregelmatig (niet snachts dan) heb geregeld avond diensten. bij ons op het werk is het op het moment erg vruchtbaar de 1 na de ander word zwanger dus denk niet dat het uit maakt of je nou van 9 tot 5 werkt elke dag of onregel matig gr sonja
He hallo! Ik werk ook onregelmatig, en 3 van mijn collega's zijn zwanger! Geloof dus niet dat het van invloed is.. Mensen die altijd nachtdiensten werken heb ik however wel mijn bedenkingen over, daar heb ik andere ervaringen mee. Maar dan heb ik het ook over vrouwen die 7 op 7 af draaien.
nee, 7 op 7 af draai ik gelukkig niet hoor! Pffff das wel heel heftig. Ik werk 4 nachtdiensten per maand. Ik hoor d'r zulke wisselende verhalen over, dat ik benieuwd was naar de ervaringen hier. Ik zal eens gaan kijken bij FF, bedankt voor de tip!