Hoi, Ik heb een vraagje mijn man en ik zitten nu in ronde 42 en hebben net onze eerste iui achter de rug. Mijn laaste menstrustie was op 6 juni. We hebben op donderdag 18 juni de insiminatie gehad. En ik heb al wel last van van alles en nog wat. Maar goed sinds vanmiddag verlies ik wat oud bloed wat kan dit zijn. Nu heb ik niks meer. Ik heb een cyclus van 28 dagen altijd optijd. Weet iemand wat dit kan zijn? Miskraam of innesteling ik wordt er een beetje onzeker van? Liefs Riv
Misschien kan het een eisprongbloeding zijn. Mijn zus heeft rond har eisprong altijd last van bloedverlies.
Het kan van alles zijn ik zou het nog even afwachten en als je niet meer verliest de test gaan doen als het de tijd er voor is dan weet je het zeker
De eisprong heb ik 18 juni gehad dus dat kan het niet zijn. Maar goed wat het wel is weet ik ook niet. Ik voel mij wel zwanger we zullen zien. Bedankt. Liefs Riv.
Bruin bloedverlies kan helaas een voorbode zijn van je menstruatie. En je zit nu bijna twee weken na de IUI, toch? Maar het kan ook met de innesteling te maken hebben, als het niet verder doorzet. Van een miskraam is op dit moment geen sprake, aangezien je nog geen twee weken na je eisprong zit en het niet zeker is of je daadwerkelijk ook zwanger bent. Nog even afwachten dus. Veel succes!
Hoi, Ik ben 2 juli ongesteld geworden. 3 juli zijn we alweer begonnen met de tweede iui poging. dus allemaal weer spannend. Liefs Riv. Ook succes verder en bedankt.