Wij hebben een kleine 2 weken geleden ook een 3 d echo laten maken, hij wilde zich niet echt laten zien haha lag met zijn benen, armen en navelstreng voor zijn gezichtje, we hebben ruim een uur daar gelegen, toen ze het op wilde geven hebben we toch een paar hele mooie beelden van ons ventje mogen zien!! De mooiste heb ik in mijn album gezet!!! liefs Petra
dank je meiden!! ben er ook helemaal verliefd op maja wie is dat niet op zijn/haar kleine spruit liefs!!
Het is nu al een kleine dondersteen . Lekker verstoppen voor papa en mama. Krijg over twee weken m'n echo; kan niet wachten. Silly
@@Het is nu al een kleine dondersteen . Lekker verstoppen voor papa en mama. Krijg over twee weken m'n echo; kan niet wachten. Silly Hoi Silly! Haha ja idd hij is nu al zeer eigenweis, zeiden ze op de echopraktijk ook al, we hebben ook met 18 weken een echo voor geslachtbepaling gedaan daar en dat was het zelfde verhaal, alleen toen lag ie dus met armen benen en navelstrang voor zijn geslacht haha maar ook hier weer toen ze het wilde opgeven toonde hij het ineens overduidelijk Spannend idd en maar hopen dat je kleine zich wel goed laat zien, moet zeggen dat het wel heel byzonder was dus heeel veeel plezier, geniet er lekker van!! groetjes Petra
Super voor jullie Petra ! Kan me voorstellen hoe je voelt/voelde. Heb afgelopen vrijdag zo'n leuke echo gehad. Heerlijk genieten is dat. En gelukkig breng jij het evenwicht weer een beetje terug in balans. De laatste tijd zijn er volgens mij meer meisjes dan kereltjes..... Prachtig mooie kiekjes van het gezichtje trouwens in je album. Lekker blijven genieten. Gr. Carmen